چادویک بزمن - Chadwick Boseman ستاره سینما و فیلم Black Panther

چادویک بزمن ، ستاره فیلم Black Panther بر اثر بیماری سرطان درگذشت

چادویک بزمن – Chadwick Boseman ستاره سینما و فیلم Black Panther در سن ۴۳ سالگی بر اثر بیماری سرطان، دار فانی را وداع گفت.

طبق اعلام صفحه شخصی این بازیگر معروف، وی در شهر لس آنجلس و در کنار خانواده‌اش در سن ۴۳ سالگی، امروز، ۲۹ آگوست سال ۲۰۲۰ (۸ شهریور ۱۳۹۹) به خواب ابدی فرو رفت. به گفته خانواده او، بزمن حدود ۴ سال با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرده و فیلم‌هایی که از سال ۲۰۱۶ از او دیده شده، در حین شیمی درمانی‌های متعدد او بوده‌اند.

پس از مرگ این بازیگر محبوب، هشتگ #Wakanda_Forever در صفحات مجازی به شدت بازخورد بیشتری پیدا کرده تا تمامی طرفداران او نیز در این غم شریک باشند.

خانواده چادویک بزمن از او برای تمامی تلاش‌هایش به عنوان یک قهرمان یاد کرده‌اند؛ کسی که در فیلم‌های مانند Da 5 Bloods 5 و Ma Rainey’s Black Bottom خوش درخشید و در عین حال، تعداد بی‌شماری عمل جراحی را پشت سر گذاشت تا این آثار با بازی او به ثبت برسند و نام وی پس از مرگش برای طرفداران باقی بماند.

چادویک بزمن - Chadwick Boseman ستاره سینما و فیلم Black Panther

با این وجود، همانطور که می‌دانیم، بزرگ‌ترین تجربه بازی Chadwick Boseman در به حیات آوردن شخصیت پادشاه تی‌چالا (King T’Chala) در فیلم Black Panther بوده است. فیلمی که برای اولین بار در بین سایر فیلم‌های سبک ابرقهرمانی، نامزد اسکار بهترین فیلم در نمایش جلوه‌های بصری و تصاویر شده بود. همچنین این فیلم، برای داشتن اکثریت بازیگران و حتی کارگردان سیاه‌پوست (رایان کولگر) یک اثر ماندگار و همینطور فرهنگی نیز به حساب می‌آید که چیزی معادل ۱.۳ بیلیون دلار فروش داشته و توسط بسیاری از مردم جهان دیده شده است.

البته او در سایر فیلم‌های معروف مارول مانند Captain America: Civil War و همچنین Avengers: Infinity War نیز بازی کرده بود اما مسئله‌ای که بسیار برای استودیو مارول سخت به‌نظر می‌رسد، جایگزین کردن این بازیگر، برای فیلم Black Panther 2 خواهد بود؛ فیلمی که برای سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده و ظاهرا ممکن است که به تاخیر بیوفتد.