شاتل موبایل

شاتل موبایل سه ساله شد؛ شارژ یا بسته بخرید، جایزه بگیرید

شبکه تلفن همراه شاتل در تاریخ 11 شهریور 99 سه ساله می‌شود. شاتل موبایل با انجام اقدامات متعدد خود توانست طی این سه سال به یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای مجازی کشور تبدیل شود.

فعالیت شاتل موبایل در 11 شهریور سال 96 آغاز شد تا این اپراتور به صورت رسمی به صنعت تلکام کشور وارد شود. این اپراتور پس از 3 سال فعالیت به عنوان تنها Full MVNO با هسته شبکه مستقل کشور توانست به یکی از بزرگ‌ترین اپراتور مجازی کشور تبدیل شود. این اپراتور در این سال‌ها خدمات متنوع ارتباطی شامل مکالمه، پیامک و اینترنت 3G و  4G/LTE خدمات جانبی باندل را به مشترکان تلفن همراه در سراسر ایران ارائه داده است.

شاتل موبایل نخستین و تنها اپراتور تلفن کشور بود که از سیم کارت هوشمند به عنوان نسل جدیدی از سیم کارت‌ها در بازار تلکام کشور رونمایی کرد. سیم کارت هوشمند از تکنولوژی پیشرفته‌ای بهره می‌برد که می‌تواند آنتن‌ها موجود در محدوده جغرافیایی مشترک را به صورت مداوم تحلیل کرده و به مشترکان این اپراتور بهترین پوشش شبکه و با کیفیت‌ترین آنتن موجود را ارائه دهد.

جایزه شاتل موبایل به مناسبت سومین سالروز فعالیت

شبکه تلفن همراه شاتل به مناسبت سومین سالروز فعالیت خود قصد دارد به مشترکان خود  که در بازه زمانی 5 شهریور تا 10 شهریور 99 هر میزان شارژ یا بسته را خریداری کنند، در 11 شهریور و مصادف با سالروز فعالیت رسمی خود بسته هدیه‌ای شامل 30 دقیقه مکالمه خارج شبکه اهدا کند.

مشترکان این اپراتور برای اطلاعت بیشتر در مورد شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم کارت به وبسایت http://www.shatelmobile.ir مراجعه کنند. همچنین از طریق شماره 09981000000 می‌توانند به صورت 24 ساعته با کارشناسان این اپراتور تماس بگیرند.