ژل دست

استفاده بی‌رویه از ژل دست باعث ایجاد ابرباکتری آخرالزمانی می‌شود

یکی از محققان دانشگاه لینکلن اعلام کرد استفاده بی‌رویه از ژل دست برای جلوگیری از ابتلا به کرونا باعث ایجاد ابرباکتری آخرالزمانی خواهد شد.

با شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان، بسیاری از سازمان‌های جهانی و کارشناسان از مردم خواستند تا علاوه بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و قرنطینه خانگی، تمامی مواردی که باعث انتقال ویروس کرونا می‌شوند را ضدعفونی کنند که همین موضوع استفاده بی‌رویه از مواد ضدعفونی‌کننده را به همراه داشته است و حتی برخی در استفاده از آنها به عادت‌های وسواس‌گونه‌ای دچار شدند. در همین راستا یکی از محققان دانشگاه لینکلن هشدار داد استفاده بی‌رویه از ژل دست برای جلوگیری از ابتلا به کروناویروس باعث ایجاد ابرباکتری آخرالزمانی می‌شود.

مضرات مصرف بیش از حد از ژل دست

ابرباکتری آخرالزمانی

دکتر اندرو کمپ از دانشگاه لینکلن با اعلام هشدار در خصوص استفاده بی‌رویه از ژل برای ضدعفونی کردن اعلام کرد این موضوع باعث مقاومت باکتری می‌شود که نتیجه آن ایجاد یک ابرباکتری خواهد بود. وی افزود حضور ابرباکتری‌ها در این جهان سلامت تمام انسان‌ها را به خطر خواهد انداخت و حتی باعث انقراض نسل بشر خواهد شد.

دکتر اندرو کمپ در ادامه تاکید کرد باکتری جدید تلاش خواهد کرد که روی دست افراد باقی بماند و به یک باکتری آخرالزمانی خطرناک‌تر از کرونا تبدیل شود. گفتنی است دکتر اندرو کمپ در حالی نسبت به ایجاد باکتری‌های آخرالزمانی به دلیل استفاده بی‌رویه از ژل دست هشدار می‌دهد که سازمان جهانی بهداشت توصیه کرده است اگر به آب و صابون برای ضدعفونی دسترسی ندارید، می‌توانید از ژل دست استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. خوب با آب و صابون بشورید اشکالی نداره منظور اینه که از ژل استفاده نکنید اگر آب و صابون نبود اونوقت مجبوری اشکال نداره تا جایی که میتونید با آب و صابون بشورید

  2. ای بدبختی این دیگه نبرشه

  3. اب بابا پس بمیریم دیگ

  4. اخرش چیکار کنیم؟
    دستمونو ضدعفونی کنیم یه مشکل داره
    ضد عفونی نکنیم یه مشکل دیگ