کالبدشکافی سامسونگ گلکسی نوت 20

کالبد شکافی سامسونگ گلکسی نوت 20 را تماشا کنید؛ تجزیه‌ی پرچمدار جدید سامسونگ

امروز به سراغ کالبد شکافی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20 رفته‌ایم تا ببینیم کیفیت و طراحی قطعات پرچمدار تازه‌نفس و قدرتمند سامسونگ چگونه است.

مدتی از عرضه جدیدترین نسخه سری نوت شرکت سامسونگ می‌گذرد. گوشی جذاب و پرمدعایی که توانسته نظر بسیاری از دوست‌داران حوزه فناوری و دنیای موبایل را به خود جلب کند.

سری گلکسی اس 20 در نیمه نخست سال 2020 توانست عملکرد بسیار مناسبی از لحاظ کیفی و فروش داشته باشد. به همین خاطر سامسونگ با حفظ اغلب ویژگی‌های مثبت این گوشی‌ها، و اندکی قیمت کم‌تر چندی قبل Galaxy Note20 را روانه بازار کرد. طی چند سال اخیر همواره شاهد نزدیک‌تر شدن مشخصات فنی و قابلیت‌های سری نوت و اس گوشی‌های سامسونگ بوده‌ایم، اما این شباهت‌ها امسال در نزدیک‌ترین حالت ممکن قرار دارند. البته به هر حال داشتن قلم هوشمند و همچنین ظاهر به‌روزتر گلکسی نوت ۲۰، ویژگی‌های خاص آن محسوب می‌شوند.

همچنین یکی از شاخصه‌های برتر این گوشی، قابلیت تبدیل شدن آن به یک رایانه شخصی است که آن را به یک دستگاه پیشرفته تبدیل می‌کند. اما سوال اینجاست که چه چیزی پشت این قاب فلزی و پلاستیکی گلکسی نوت ۲۰ نهفته است که باعث عملی شدن چنین قابلیت‌هایی می‌شود؟

اگر شما هم کنجکاو یافتن پاسخ این سوال هستید، ویدیو امروز گجت تی وی را از دست ندهید؛ جایی که کاپوت گلکسی نوت ۲۰ بالا زده می‌شود تا تمامی اجزا و نحوه ارتباط آن‌ها با یکدیگر مشخص شود.

کالبد شکافی سامسونگ گلکسی نوت 20