مسیریاب تام تام

اپلیکیشن مسیریاب تام تام برای اپ گالری هواوی منتشر شد

اپلیکیشن مسیریاب تام تام –  TomTom قرار است یک جایگزین مناسب برای گوگل مپس باشد و حالا در اپ گالری هواوی در دسترس قرار گرفته است.

پس از اینکه همکاری شرکت‌های آمریکایی با هواوی قطع شد، یکی از نرم افزارهایی که عدم حضور آن در گوشی‌های هوشمند این شرکت به چشم می‌خورد، گوگل مپس بود. اپلیکیشن مسیریاب تام تام قرار است این خلاء را پر کرده و نیازهای شما را برآورده کند.

اپلیکیشن مسیریاب تام تام هم‌اکنون در دسترس مخاطبان هواوی

این نرم افزار نقشه و مسیریابی، در 30 روز اول کاملا رایگان خواهد بود اما در ادامه، باید به صورت ماهیانه 1.99 یورو یا به صورت سالیانه، 12.99 یورو پرداخت کنید تا اجازه استفاده از آن را داشته باشید.

مسیریاب تام تام

شرکت TomTom در ماه ژانویه 2020 با شرکت هواوی قرارداد امضا کرد تا برای آن‌ها نرم افزارهای اختصاصی مختلفی را تولید کند. این شرکت تکنولوژی هلندی حالا رسما تایید کرده که عمده همکاری‌اش با هواوی، پیرامون سرویس‌های جهت یاب، مسیریاب و نقشه خواهد بود.

پس از تحریم هواوی توسط ایالات متحده، این شرکت نتوانسته بود تا زمان انتشار سری گوشی‌های P40، یک جایگزین مناسب و رسمی برای گوگل مپس پیدا کند اما آن‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا این مشکل در اولین فرصت برطرف شود. در این مدت، نرم افزارهای جانبی زیادی همانند HERE WeGo در اپ گالری قرار گرفت اما هیچ کدام توانایی رقابت با گوگل مپس را نداشتند. هواوی با آگاهی از این مسئله، سعی کرده تا TomTom را بسیار نزدیک به برنامه مسیریابی مشهور گوگل بسازد.

مسیریاب تام تام

این اپلیکیشن به صورت آفلاین هم قابل دسترسی است اما باید تعداد از نقشه‌ها را دانلود کنید، شما همچنین می‌توانید آدرس خانه و محل کار خود را به نقشه اضافه کنید. اپلیکیشن مسیریاب تام تام با اینکه بعضی از قابلیت‌های گوگل مپ همانند پیشنهادات ویژه برای فعالیت‌های مختلف و خدمات عمومی را ندارد اما نقشه‌هایی با جزئیات مناسب ارائه می‌دهد و برای یافتن مسیر، نیازهای شما را برطرف می‌کند. علاوه بر این‌ها، در این نرم افزار می‌توانید میزان ترافیک، محل قرارگیری دوربین‌های سرعت و میانبرهای مناسب را نیز رویت کنید.