آپدیت One UI 2.5 برای سری گلکسی اس 10

سامسونگ آپدیت One UI 2.5 را برای خانواده گلکسی اس 10 منتشر کرد

سامسونگ آپدیت One UI 2.5 را به همراه پچ امنیتی سپتامبر 2020 برای گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 – Samsung Galaxy S10 خود منتشر کرد.

ماه گذشته سامسونگ نسخه جدید رابط کاربری خود، آپدیت One UI 2.5 را برای گوشی‌های سری گلکسی اس 20 خود منتشر کرد. اکنون این شرکت کره‌ای به‌روزرسانی نرم افزاری جدید خود را برای گوشی‌های سری گلکسی اس 10 نیز منتشر کرده است.

آپدیت One UI 2.5 برای سری گلکسی اس 10

رابط کاربری One UI 2.5 قابلیت‌های مهمی را به گوشی‌های سری گلکسی اس 10 اضافه می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها عملکرد DeX بی‌سیم است. این بروزرسانی به کاربران اجازه می‌دهد صفحه نمایش گوشی خودشان را بدون استفاده از یک کابل HDMI به صورت آینه‌ای روی تلویزیون هوشمند خود به نمایش بگذارند. حالت عکاسی Single Take پیشرفت خوبی داشته و می‌تواند 14 نوع عکس و ویدیو (10 عکس و 4 ویدیو) را با یک بار کلیک روی دکمه‌ی شاتر ضبط کند تا مطمئن شوید از هر صحنه یک تصویر ثبت شده باشد. کاربران پرچمداران سال گذشته‌ی سری Galaxy S سامسونگ اکنون می‌توانند یک مدت زمان ضبط سفارشی از 5 تا 15 ثانیه را برای این ویدیوهای کوتاه تعیین کنند.

آپدیت One UI 2.5 برای سری گلکسی اس 10

حالت فیلمبرداری Pro Video نیز بهبود پیدا کرده است، کاربران می‌توانند به لطف فناوری وای فای آسوده‌تر به دیگر دستگاه‌های گلکسی سامسونگ متصل شوند و همچنین امکان جستجوی ویدیوهای یوتیوب از طریق خود کیبورد گوشی نیز ممکن شده است. ناوبری با جسجرها در اندروید 10 نیز اکنون در لانچرهای متفرقه اندرویدی در دسترس هستند.

سم موبایل می‌گوید این به‌روزرسانی هم اکنون برای گوشی‌های گلکسی اس 10، اس 10 ای و اس 10 پلاس در آلمان منتشر شده است. این به‌روزرسانی که پچ امنیتی ماه سپتامبر 2020 را نیز به همراه دارد، حجمی بالغ بر 963.49 مگابایت دارد. انتظار می‌رود کاربران دیگر کشورها نیز به زودی بتوانند این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*