آموزش آنلاین

امکانات ویژه ایرانسل برای آموزش آنلاین در سال تحصیلی جدید

ایرانسل برای آموزش آنلاین در سال تحصیلی جدید با هدف حمایت از دانش‌آموزان و معلمان امکانات ویژه‌ای چون دسترسی رایگان به سامانه شاد و ارائه سیم کارت آموزشی را در نظر گرفت.

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اپراتور تلفن همراه ایرانسل امکانات ویژه‌ای را با هدف حمایت از دانش‌آموزان و معلمان در نظر گرفت تا در شرایط کرونایی دسترسی آسانی به آموزش آنلاین برای آنها فراهم شود. از این امکانات ویژه می‌توان به دسترسی رایگان و بدون مصرف دیتا به سامانه شاد، ارائه بسته اینترنت با تعرفه تخفیفی به موسسه‌های آموزشی، پیشنهاد ویژه استفاده رایگان از زیرساخت آموزش آنلاین دانا پلاس و نیز ارائه سیم کارت آموزشی با امکان ایجاد محدودیت توسط والدین در دسترسی به وب‌سایت‌ها برای فرزندان اشاره کرد.

امکانات ویژه ایرانسل برای آموزش آنلاین

دسترسی رایگان به سامانه شاد

تمامی مشترکان ایرانسل از بامداد 16 شهریور 99 تا اطلاع ثانوی می‌توانند بدون تهیه بسته دیتا به سامانه شاد دسترسی پیدا کنند. در زمان استفاده از سامانه شاد اینترنت مصرفی برای تمامی کاربران به صورت رایگان محاسبه خواهد شد. کاربران می‌بایست در زمان استفاده از این سامانه، اگر از نرم افزار وی پی ان (VPN) استفاده می‌کنند، آن را خاموش کنند تا از لحاظ فنی شرایط محاسبه رایگان دیتای مصرفی برای کاربران فراهم شود.

بسته اینترنت با تخفیف ویژه

اپراتور ایرانسل برای تمامی دانش آموزان مدرسه‌هایی که از سامانه شاد برای آموزش آنلاین استفاده نمی‌کنند و تمام دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزشی که پلتفرم‌های آموزش آنلاین را مورد استفاده قرار نمی‌دهند، بسته‌های اینترنت با تخفیف ویژه ارائه خواهد داد که این بسته‌ها به زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. گفتنی است این بسته‌ها به آی پی سامانه آموزش آنلاین که در سیستم آموزشی موسسه محل تحصیل به ثبت رسیده باشد، تعلق خواهد گرفت.

کسانی که می‌خواهند این بسته‌ها را دریافت کنند باید درخواست خود را به همراه اطلاعات پلتفرم آموزش مجازی خود (آدرس کامل سایت، آی‌پی عمومی، پورت، پروتکل) در نامه‌ای رسمی به آدرس اینترنتی info@mtnirancell.ir ارسال کنند یا در فرم موجود در وب‌سایت ایرانسل بارگذاری نمایند و برای هماهنگی بعدی، یکی از مسئولان فنی خود را به ایرانسل معرفی کنند.

پیشنهاد ویژه دانا پلاس

این اپراتور زیرساخت آموزشی آنلاین دانا پلاس را ارائه کرده است که طبق آن شرایط برگزاری کلاس‌های آنلاین را در اختیار مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزشی قرار خواهد داد. متقاضیان این امکان ویژه می‌توانند به وب‌سایت دانا پلاس به آدرس اینترنتی plus.danaapp.ir مراجعه کرده و به مدت یک ماه از بسته 925 هزار تومانی ویژه به صورت رایگان استفاده کنند.

سیم کارت آموزشی

آن دسته از مشترکان اپراتور ایرانسل که می‌خواهند سیم کارت خود را برای آموزش آنلاین در اختیار فرزندان خود بگذارند، در صورت تمایل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 555 ستاره 3 ستاره 3 مربع (#3*3*555*) یا گزینه تغییر تعرفه در قسمت اطلاعات حساب اپلیکیشن ایرانسل من، دسترسی سیم کارت به اینترنت را فقط برای وب‌سایت‌های مورد تایید داخلی محدود کنند. امکان رفع محدودیت و دسترسی مجدد به تمامی سایت‌ها نیز در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 555 ستاره 3 ستاره 4 مربع (#4*3*555*) یا از اپلیکیشن ایرانسل من وجود خواهد شد.

اپراتور ایرانسل برای والدینی که می‌خواهند سیم کارت مخصوصی را برای تحصیل و آموزش آنلاین به فرزند خود اختصاص دهند، یک سیم کارت ویژه تحت نام سیم کارت آموزشی را ارائه کرده است. این سیم کارت اعتباری که باید به نام یکی از والدین به ثبت برسد، به صورت پیش‌فرض دسترسی اینترنت را فقط برای وب‌سایت‌های مورد تایید داخلی امکان‌پذیر خواهد کرد.

کاربران در صورت تمایل قادر خواهند بود با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من یا شماره‌گیری کد دستوری ستاره 555 ستاره 3 ستاره 4 مربع (#4*3*555*)  محدودیت دسترسی به وب‌سایت‌ها را رفع کنند. علاوه بر این امکان برقراری مجدد این محدودیت دسترسی نیز از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یا شماره‌گیری کد دستوری ستاره 555 ستاره 3 ستاره 3 مربع (#3*3*555*) امکان‌پذیر خواهد بود.

گفتنی است ثبت نام و دریافت سیم کارت آموزشی فقط از طریق مراجعه به صفحه سیم کارت آموزشی در فروشگاه اینترنتی ایرانسل به آدرس shop.irancell.ir امکان‌پذیر خواهد بود. این سیم کارت آموزشی دارای 4000 تومان اعتبار اولیه، 1.5 گیگ اینترنت رایگان (با اعتبار 20 روز) 100 دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی (با اعتبار 20 روز) و 4 گیگ اینترنت رایگان 7 روزه (در هرماه، تا 6 ماه) است. همچنین مشترکان اپراتور ایرانسل قادر خواهند بود با مراجعه به نسخه موبایلی یا وب اپلیکیشن ایرانسل من، مصرف اینترنت داخلی یا جهانی بسته‌های دیتای خود را بررسی کنند.