تست بارداری دیجیتال

تست بارداری دیجیتال به خوبی آزمایشگاه‎‌ها به شما پاسخ خواهد داد

تست بارداری دیجیتال تشخیص را برای شما ساده و سریع خواهد کرد. گجت‌های هوشمندی که به خوبی آزمایشگاه‌ها نتایج را بدست خواهند آورد.

دنیای گجت‌های کاربردی و هوشمند رو به پیشرفت و توسعه است. وجود ابزار تست بارداری، آن هم بصورت دیجیتال قطعا در صورت کیفیت مناسب نسبت به وضعیت فعلی مورد توجه عموم مردم قرار خواهد گرفت. اگر کمی به گذشته برگردیم، روش‌های سنتی تست بارداری زمان‌بر و حتی در برخی از روش‌ها درصد اشتباه بالایی را شاهد بودیم. اما حالا فناوری‌های متنوعی از شرکت‌های مختلف وجود دارند که این ارزیابی را با دقت عمل بسیار بالا و به راحتی برای شما انجام خواهند داد.

گجت تست بارداری دیجیتالی

تست بارداری دیجیتال ؛ به خوبی رایانه‌های آزمایشگاهی

گجت تست بارداری دقیقا مشابه با یک رایانه خواهد بود. در واقع ساختار دیجیتالی این تست کننده‌ها شامل پردازنده، رم، صفحه نمایش ال‌سی‌دی و باتری خواهد بود. پردازنده این گجت‌ها یک میکروکنترلر 8 بیتی با 64 بایت رم بوده که بسته به نوع تنظیمات باتری و نیاز شما قادر به کار با سرعت 4 مگاهرتز یا 8 مگاهرتز خواهد بود. تراشه بکار رفته در این محصولات از فناوری‌های بسیار پیشرفته و پیچیده بهره می‌برند.

معمولا هر تست توسط این ابزار تشخیص بارداری کمتر از 5 دلار آب خواهد خورد. مبلغی ناچیز برای یک تست بارداری که باعث می‌شود تا استفاده از این فناوری بیشتر از قبل شود. نحوه تست و ارزیابی این دستگاه‌ها شامل یک نوار کاغذی برای اندازه گیری واکنش شیمیایی فرد در هنگام ادرار کردن بوده و در واقع تفاوت چشمگیری با نسخه‌های سنتی تست ندارد. با این حال این دستگاه‌ها پردازنده‌های دقیقی را دارا هستند.

از ایرادات فعلی این دستگاه‌ها عدم امکان برنامه‌ریزی تراشه است. هرچند که خیلی هم به برنامه‌ریزی در حال حاضر نیاز نخواهید داشت. در هر صورت باید منتظر بمانیم تا شاید در آینده‌ی نزدیک فراگیری استفاده از این گجت‌ها بیشتر شود. گجت‌هایی که حتما کار را برای کسانی که نیاز به تست بارداری دارند را ساده‌تر از هر زمانی خواهد ساخت.