گجت پیشرفته

با ۷ گجت پیشرفته‌ی ساخته شده با تکنولوژی روز دنیا آشنا شوید

در ویدئو امروز گجت تی وی، شما را با ۷ گجت پیشرفته آشنا خواهیم کرد که با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و کارها را آسان‌تر می‌کنند.

پیشرفت تکنولوژی، همواره انجام امور را برای بشر امروزی ساده‌تر و به مراتب بهتر کرده است؛ از ساخت ماشین‌های سریع و گوشی‌های پیشرفته گرفته، تا آبمیوه‌گیری‌هایی که حتی نیاز به دست زدن برای انجام کار نخواهند داشت.

در چند سال گذشته، این پیشرفت‌ها باعث شده‌اند تا برای اولین‌بار، شاهد برخی قابلیت‌ها و انجام بعضی کارها به وسیله تکنولوژی باشیم که در گذشته، هرگز قادر به انجام آن‌ها نبوده‌ایم؛ مانند باز کردن قفل صفحه گوشی‌ها تنها به وسیله اثر انگشت، و یا حتی تنظیم نور خانه، به وسیله چراغ‌هایی که خود را با نور محیط سازگار می‌کنند. با این حال این تکنولوژی همچنان به سمت پیشرفت هرچه بیشتر قرار دارد و روزانه شاهد معرفی گجت‌های تازه‌ای هستیم که کارها را بیش از پیش برای انسان‌ها راحت می‌کند.

به همین دلیل است که امروز، تصمیم گرفته‌ایم در یک ویدئو جدید، شما را با ۷ گجت پیشرفته که به تازگی معرفی شده‌اند آشنا کنیم؛ از سنسور هوشمندی که متن‌ها را به وسیله یک عینک اسکن می‌کند، تا چراغ‌های LED که توسط گوشی کنترل شده و ریتم‌های خاصی را پخش می‌کنند.

۷ گجت پیشرفته روز دنیا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ممنون از ویدئو مفید و عالیتون
    بنده بیشتر از پنج سال هست که سایتتون رو حداقل روزی دوبار چک میکنم و از مطابتون استفاده میکنم ،اما نکته ای که چند روزی هست توجه رو جلب میکنه تغییر گوینده ویدئوهاتون هست، صدای کوینده جدید در عین جذابیت و دلنشینی به علت زیر بودن تن صدا و لحن بیان کلمات خیلی مناسب گزارش های این چنینی نیست ،و کمی از کیفیت کار کاسته شده .
    با آرزوی پیشرفت و بهروزی برای همه دست اندر کاران.

  2. ممنون از ویدئو خوب و عالیتون
    بنده چهار پنج سالی هست که سایتتون رو حداقل روزی چهار بار چک میکنم به همین دلیل یه نکته ای هست که میخوام عرض کنم خدمتتون
    این چندمین ویدئویی بود که با صدای زیبا و دلنشین این خانم محترم میبینم
    جسارتا این لحن صحبت و این زیر و بم های صدا برای داستان سرایی ، خاطره خوانی و این زمینه ها عالی هست
    ولی تو زمینه تکنولوژی هرچه ساده تر و سریع تر بهتر !