ویدیوی جدید گوشی ال جی وینگ

نام و تاریخ معرفی گوشی ال جی وینگ رسما تایید شد

گوشی ال جی وینگ – LG Wing موبایلی عجیب با نمایشگر چرخان است که رسما نامش توسط سازنده تایید شده و تا چند روز آینده از آن رونمایی خواهد شد.

عادت داریم محصولات LG و ویژگی‌های شاخص آن‌ها را پیش از معارفه رسمی‌شان ببینیم و این اولین باری نیست که شایعات فراوانی از گوشی جدید این کمپانی در دست قرار دارند. این بار ال جی نه تنها نام موبایل جدیدش بلکه نمایشگر چرخان آن را به طور رسمی تایید کرد و گرچه پیش از این تصور می‌شد وینگ تنها اسم رمزی این محصول باشد، اما گوشی ال جی وینگ با همین نام به بازار عرضه خواهد شد. بدین ترتیب این اسمارت فون اولین در سری خود خواهد بود و راه را برای نسل‌های بعدی هموار خواهد کرد.

اگر بخواهیم صادق باشیم، نام این گوشی سنخیت چندانی با طراحی‌اش ندارد مگر هنگامی که نمایشگر چرخان آن را شبیه به بال هواپیما مجسم کنید. البته ممکن است این نام‌گذاری منحصر به این محصول نباشد و کره‌ای‌ها به منظور افزایش میزان فروش و رساندن محبوبیت محصولاتشان به سطوح جدید بالاتر آن را وینگ نام‌گذاری کرده باشند.

در هر حال وینگ خط تولید و بلکه خط فکری جدید ال جی خواهد بود که با ویژگی‌های نوآورانه پا به میدان خواهد گذاشت. گرچه نوآوری همیشه با بازخورد مثبتی همراه نخواهد بود و شاید در نگاه اول بیشتر عجیب باشد تا نوآورانه، اما همه‌چیز بستگی به میزان بلوغ ایده‌های جدید دارد. اولین ویدیوی تبلیغاتی گوشی ال جی وینگ نیز به تازگی منتشر شده و از مکانیسم نمایشگر چرخان آن خبر می‌دهد.

پیش از این ال جی دست به تولید گوشی‌های ماژولار زده بود تا تخیلات را به واقعیت تبدیل کند و با استقبال بدی مواجه نشد، اما حالا این کمپانی قصد دارد مالتی تسکینگ را در قالبی جدید و با صفحه نمایش چرخان به کاربر ارائه دهد. بخشی از موفقیت وینگ در گروی تجربه کاربری و راحتی استفاده از آن خواهد بود و بخش دیگر، به مشخصات فنی و قیمت دیوایس وابسته است.

گوشی ال جی وینگ

طبق شایعات ال جی وینگ در بازار ایالات متحده حدود هزار دلار قیمت خواهد داشت اما منابع کره جنوبی از قیمت بالای این گوشی خبر می‌دهند. اگر ال جی قیمت کمی برای محصول جدیدش انتخاب کند بنابراین احتمالا سخت افزار آن در حد گوشی‌های میان‌رده -همانند آنچه در ال جی ولوت (LG Velvet) دیده بودیم- خواهد بود که حرف چندانی برای گفتن نخواهد داشت، آن هم در مقابل گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ که مشخصاتی در حد یک پرچمدار ارائه می‌دهد.