همراه اول

همراه اول در سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و دانشجویان خدمات ویژه ارائه می‌دهد

همراه اول در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مراکز آموزشی به دانش‌آموزان و دانشجویان خدمات ویژه‌ای چون اینترنت رایگان سامانه شاد و بسته‌های اینترنت آموزشی ارائه می‌دهد.

اپراتور همراه اول به مناسبت سال تحصیلی جدید و بازگشایی مراکز آموزشی قصد دارد به دانش‌آموزان و دانشجویان خدمات ویژه ارائه دهد. از این خدمات ویژه می‌توان به رایگان کردن پهنای باند دسترسی به سامانه شاد، ارائه بسته های اینترنت آموزشی با تخفیف ویژه و عرضه سیم کارت انارستان اشاره کرد.

خدمات ویژه همراه اول به دانش آموزان و دانشجویان

اینترنت رایگان سامانه شاد

طبق اعلام همراه اول، والدین دانش‌آموزان و معلمان بدون نگرانی در خصوص هزینه‌های دسترسی به محتواهای سامانه شاد می‌توانند به صورت رایگان به محتوای اپلیکیشن شاد دسترسی پیدا کنند.

سرویس اینترنت دانش آموزی

این اپراتور تلفن همراه با هدف استفاده دانش آموزان از محتوای آموزشی مورد نیاز، سرویس اینترنت دانش آموزی را از طریق کد دستوری (ستاره مربع) فعال خواهد کرد. در واقع والدین قادر خواهند بود برای اطمینان حاصل کردن از دسترسی فرزندان خود به فضای اینترنتی سالم، این سرویس را فعال کنند.

پس از فعال‌سازی این سرویس، دانش‌آموزان فقط می‌توانند به محتوای آموزشی دسترسی پیدا کنند، علاوه بر این هر زمان که والدین بخواهند قادر خواهند بود سرویس اینترنت دانش آموزی را غیر فعال کرده و همانند گذشته به تمامی محتوای اینترنتی مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.

ارائه بسته‌های دیتای آموزشی

برای آن دسته از دانش آموزان و معلمان که از سایر بسترهای آموزشی استفاده می‌کنند، اپراتور همراه اول بسته‌های اینترنت آموزشی با تخفیف ویژه را ارائه خواهد داد. این بسته‌ها که طی روزهای آینده با کد دستوری فعال خواهند شد، برای استفاده از محتوای آموزشی مورد نیاز دانش‌آموزان و معلمان ارائه می‌شوند و تمام مشترکان این اپراتور می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند.

عرضه سیم کارت انارستان با اینترنت پاک

همراه اول همانند گذشته با هدف هویت‌بخشی به کودکان و نوجوان، سیم کارت انارستان را که سیم کارتی اعتباری برای کودکان 6 تا 18 ساله است، به مشترکان خود ارائه خواهد کرد. والدین قادر خواهند بود برای ایجاد امکان استفاده از فضای اینترنتی سالم، مطمئن و متناسب با نیازمندی‌های دانش آموزان نظیر سامانه شاد چنین سیم کارتی را برای فرزندان خود تهیه کنند.