بهترین بازی های پلی استیشن 4

نگاهی به بهترین بازی های پلی استیشن 4؛ از خدای جنگ تا آنچارتد

بهترین بازی های پلی استیشن 4 به انتخاب طرفداران هر سبک قطعا کمی متفاوت خواهد بود، با این حال ما به معرفی ۱۰ مورد از بهترین بازی‌های کنسول نسل هشتمی سونی بر اساس نظر منتقدین و بازیکنان پرداخته‌ایم.

سال ۲۰۱۳ نقطه اوجی برای دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود؛ چراکه با شروع نسل هشتم و عرضه کنسول‌های جدید پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، ساختار بازی‌ها گسترده‌تر شده و طراحی آن‌ها، کمی دست بازی‌سازان را برای ارائه خلاقیت‌های بیشتر باز گذاشت.

همانطور که می‌دانیم، هر یک از دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی‌های متنوع و بسیاری را برای تجربه در اختیار کاربران قرار می‌دهند، اما اگر بخواهیم که بهترین بازی‌های نسل هشتم را از منظر هرکدام از آن‌ها بررسی کنیم، قطعا نتیجه کمی متفاوت خواهد بود.

به همین دلیل بدون قصد مقایسه، صرفا جهت آشنایی با برخی عناوین مهم در نسل هشتم، ۱۰ مورد از بهترین بازی‌های کنسول پلی استیشن 4 را به شما معرفی خواهیم کرد، تا شاید قبل از بستن بار سفر و سفر به کنسول‌های نسل نهمی، بخواهید یکبار دیگر این عناوین را تجربه کنید.

دقت کنید که بازی‌های انتخاب شده در این ویدئو، صرفا عناوین انحصاری نبوده و گزینه‌ها از بین کل بازی‌های منتشر شده برای پلی استیشن 4 در لیست قرار داده شده‌اند.

۱۰ مورد از بهترین بازی های پلی استیشن 4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چرا انچارتد4 و سیکاریو نبودند؟
    اما خب قطعا بهترینشون خدای جنگ بود💪