نازکترین مانیتور لمسی 14 اینچی 4K

فروش نازکترین مانیتور لمسی 14 اینچی 4K دنیا در ایندی‌گوگو آغاز شد

نازکترین مانیتور لمسی 14 اینچی 4K و قابل حمل در دنیا به تازگی فروشش را در وبسایت ایندی گوگو آغاز کرده و کمتر از 300 دلار به فروش می‌رسد.

این روزها مانیتورهای قابل حمل به لطفا ابعاد کوچکشان روز به روز جای خود را بیشتر در بین مردم باز می‌کنند و می‌توانند گجتی فراتر از یک نمایشگر ثانویه باشند.

نازکترین مانیتور لمسی 14 اینچی 4K UHD که اخیرا فروش خود را با قیمت 269 دلار در وبسایت ایندی گوگو آغاز کرد محصولی از استارتاپ چینی GMK است که قصد دارد سرمایه 500 هزار دلاری را از طریق این سایت جمع آوری کند.

نازکترین مانیتور لمسی 14 اینچی 4K

این گجت جدید به همراه نوک باکس جدید این کمپانی عرضه شد که قوی‌ترین نوک باکس 4K در ابعاد خود محسوب می‌شود. نوک باکس در واقع یک کیس کامپیوتر در ابعاد بسیار کوچک است. محصول جدید GMK نیز آنقدر کوچک است که به راحتی در کف دست جای می‌گیرد.

مانیتور جدید یک ارتقای قابل توجه نسبت به مانیتور قابل حمل پیشین این استارتاپ محسوب می‌شود که 13.3 اینچ و غیرلمسی بود اما وضوح مشابهی داشت. قرار است تمامی کسانی که پیشتر این کمپانی را در پروژه مانیتور 13.3 اینچی پشتیبانی کردند، محصول جدید را به صورت رایگان دریافت کنند.

مانیتور جدید از نوع IPS در ابعاد 14 اینچ است و وضوح 4K UHD یا به عبارتی رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل دارد. از یک پایه پشت خود بهره می‌برد که تا زاویه 90 درجه باز شده و مجموعا 780 گرم وزن دارد. ضخامت آن نیز بسیار نازک و تنها 5 میلی‌متر است. پنل این نمایشگر لمسی بوده و همزمان از تماس 10 انگشت پشتیبانی می کند.

این نمایشگر صد درصد sRGB بوده و روشنایی صفحه آن 350 نیت است، ضمن این‌که از HDR دینامیک و فناوری AMD FreeSync نیز پشتیبانی می‌کند. زاویه دید نمایشگر نیز 178 درجه است و عملا اگر پشت آن نباشید می‌توان تصویر را به خوبی و با کیفیت بالا تماشا کرد.

نازکترین مانیتور لمسی 14 اینچی 4K

این نمایشگر یک درگاه USB تایپ C، یک درگاه HDMI، یک درگاه میکرو یو‌اس‌بی و خروجی جک 3.5 میلی‌متری دارد و می‌توان گوشی، لپتاپ، آیپد، کامپیوتر رومیزی، کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو،‌ دوربین و هر گجت دیگری را به آن وصل کرد.

ابعاد کلی نازکترین مانیتور لمسی 14 اینچی 4K نیز برابر با 320.7 در 207.5 در 12.6 میلی‌متر است و پنل در حاشیه بالایی و دو طرف تقریبا بدون قاب است. پایین سمت راست نیز لوگوی برند GMK به چشم می‌خورد. دو بلندگوی نمایشگر نیز در حاشیه پایینی آن قرار دارند.

محصول جدید استارتاپ چینی برای هر نوع کاربری اعم از وب گردی، تماس تصویری، بازی، کد نویسی و دیگر فعالیت‌های حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف همچون طراحی کاربرد دارد. همچنین به کمک آن می‌توان یک نمایشگر ثانویه در اختیار داشت تا بخشی از میزکار و ابزارک‌ها را به آن انتقال و نمایشگر اصلی را تماما به موضوع مورد نظر اختصاص داد. ضمن اینکه قابلیت مالتی تسکنیگ و صرفه جوبی در وقت را نیز بهبود می‌بخشد و می‌توان کار را با خلاقیت بیشتری انجام داد.

در حال حاضر کمتر مانیتور قابل حملی در این ابعاد و کیفیت تصویر با پنل لمسی یافت می‌شود و البته قیمتشان نیز بسیار بالاست. در حالی که GMK تمام این قابلیت‌ها را با قیمت رقابتی تنها 269 دلار در ایندی گوگو عرضه می‌کند. همچنین کسانی که اکنون از پروژه جدید آن‌ها حمایت کنند، این محصول را 80 دلار ارزان‌تر از عرضه آن در خرده فروشی‌ها دریافت خواهند کرد.