اپلیکیشن Hi Car

اپلیکیشن Hi Car هواوی با محصولات 20 خودروساز سازگاری خواهد داشت

در کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی اعلام شد از اپلیکیشن Hi Car که برای اتصال یکپارچه و کنترل خودرو از طریق موبایل طراحی شده به صورت گسترده‌تری استفاده خواهد شد.

در تاریخ نهم آگوست 2019 هواوی برای اولین بار در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از برنامه HiCar پرده برداری کرد. همچنین در کنفرانس اخیر این شرکت که چند روز پیش برگزار شد آقای Yu Chengdong، مدیر حمایت از مشتریان هواوی از پشتیبانی این اپ از محصولات 20 خودروساز دیگر خبر داد.

در حال حاضر این برنامه روی 150 خودرو فعال بوده و چینی‌ها قصد دارند تا پیش از سال 2021 این میزان را به 5 میلیون خودرو برسانند. به گفته چنگ دونگ هم اکنون هواوی 1.8 میلیون نفر توسعه‌دهنده، 96 هزار اپلیکیشن ساخته شده با هسته هواوی، 490 میلیون کاربر فعال و در مجموع توزیع تجمعی، 261 میلیارد اپلیکیشن را در اختیار دارد. این آمار و ارقام حکم نشان دادن چنگ و دندان در مقابل تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت را داشته و با وجود آن‌ها، چینی‌ها هنوز هم مشتریان خودشان را حداقل فعلا دارند.

اپلیکیشن Hi Car

برنامه Hi Car هواوی می‌تواند به خودرو، تلفن هوشمند و ساعت هوشمند متصل شود. پس از اتصال به خودرو شما می‌توانید از برنامه‌های مختلف‌تان نظیر مسیریابی یا پخش موسیقی روی نمایشگر خودرویتان استفاده کنید. با به نمایش در آمدن کارت‌های مختلف روی صفحه نمایش خودرو می‌توان به راحتی یادآور تنظیم کرد، مسیریابی دقیقی انجام داد، موسیقی پخش کرد، به تماس‌ها پاسخ داد و به کمک دستیار صوتی از بقیه امکانات اسمارت فون بهره گرفت.

امکان ضبط ویدیو از دوربین‌های جلویی و پشتی خودرو وجود داشته و می‌توانید آن را از طریق شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید. علاوه بر قابلیت بررسی آنی وضعیت خودرو، امکان کنترل قسمت‌های مختلف مانند تهویه مطبوع، پنجره‌ها، برف پاک‌کن و حتی قفل درها نیز فراهم شده و به راحتی یک لمس می‌توانید آن‌ها را تحت فرمان خود در بیاورید. البته بدین ترتیب تنها شما و گوشی‌تان می‌توانید این تغییرات را اعمال کنید و سایر سرنشینان اجازه چنین کاری نخواهند داشت.

اپلیکیشن Hi Car

قابلیت تشخیص خستگی راننده از دیگر توانایی‌های اپلیکیشن Hi Car محسوب می‌شود. پوسته اختصاصی هواوی EMUI 10 از ویژگی‌هایی نظیر GPU Turbo، Link Turbo، Super File System و Ark Compiler برخوردار بوده که به عملکرد روان و صحیح های کار کمک می‌کنند.

به نظر شما آیا Hi Car می‌تواند در نحوه تعامل کاربر و موبایلش حین رانندگی تغییر بنیادین ایجاد کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*