خانه سونی

قیمت PS4 و PS5 در خانه سونی نمایندگی مجاز سونی در ایران

بازی و سرگرمی بخشی از زندگی روزمره را شامل می‌شود که از گذشته‌های دور به اشکال مختلف همراه ما بوده است که پیشرفت تکنولوژی سبب تولید نسل جدیدی از کنسول های بازی شده است.

بازی های دیجیتالی به دلیل جذابیت و محیط واقعی‌ای که ایجاد می‌کند طرفداران زیادی دارد، اوج ارائه و تولید نسل جدید کنسول بازی یکی دو دهه گذشته بوده است که هر روز ابعاد پیشرفته‌تری به خود می‌گیرد. شرکت سونی نیز برای بخش بازی و سرگرمی خود و بسته به نیاز مشتریان کنسول بازی PS4.PS5 را تولید و روانه بازار مصرف نموده است که محیط واقعی از دنیای بازی و سرگرمی دیجیتالی را به نمایش می‌گذارد.

با استفاده از کنسول بازی سونی شما به هنگام اوقات فراغت و دورهمی‌های دوستانه می‌توانید بازی‌های مهیج خود را انجام و لحظات نابی از بازی و سرگرمی به همراه هیجان و لذت را در دفتر زندگی خود ثبت کنید. کنسول بازی های ارائه شده توسط شرکت سونی به دلیل داشتن گرافیک بالا و محیط واقعی‌ای که نمایش می‌دهد شما را درگیر محیط بازی می‌کند به این صورت که شما خود را محصور در محیط بازی می‌بینید که برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کنید.

خانه سونی

قیمت PS4 در نمایندگی مجاز سونی

کنسول بازی PS4 سونی محیط جذابی از واقعیت بازی را برای شما به دلیل طراحی گرافیکی بالایی که دارد به نمایش می‌گذارد که با پیشرفت تکنولوژی امکانات و ابعاد جدیدی به آن اضافه شده است؛ مدل‌های مختلفی را شامل می‌شود که هر مدل خود دارای برخی امکانات مجزا است به همین دلیل قیمت PS4 بسته به مدل‌های متنوع آن متغیر است که شما به هنگام خرید می‌توانید از نمایندگی شرکت سونی کنسول بازی خود را خریداری و اوقات فراغت خود را به بهترین نحو با بازی‌های جذاب و هیجان‌انگیز پر کنید.

از امکانات پلی استیشن PS4 می‌توان به داشتن پردازنده 8 هسته‌ای، گرافیک بالا بر اساس AMD GCN، سرعت عمل، حافظه داخلی 8 گیگابایتی است که شما بر اساس آن می‌توانید بدون نیاز به سی دی و کارت حافظه بازی خود را به راحتی پس از نصب اجرا کنید، پهنای باند 176 گیگابایت، قدرت پردازش بالا 1/84 ترافلاپس، کیفیت نمایش 4K، افزایش حساسیت دکمه‌ها R2.L2 و … اشاره نمود.

توجه داشته باشید که با توجه به چندین مدل مختلفی که پلی استیشن دارد ممکن است امکانات آن بسته به فناوری به کار رفته کم و زیاد شود که برای اطلاع از آخرین قیمت کنسول بازی و مشاوره رایگان می‌توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه شما را راهنمایی کنند. با استفاده از این محصول شما می‌توانید به محتویات رایگان همچون پلی استیشن استور، پلی استیشن پلاس، پلی استیشن موزیک و … دسترسی پیدا کنید. دارای قابلیت‌های گسترده ای است که ما صرفا به برخی از آنها اشاره کوتاهی نمودیم.

خانه سونی

قیمت PS5 در خانه سونی در دسته بازی و سرگرمی

کنسول بازی PS5 نسل جدید پلی استیشن به شمار می‌رود که از بازی های PS4 نیز پشتیبانی می‌کند که دارای فناوری Ray Tracing است که در تولید آن از آخرین تکنولوژی برای نمایش گیمینگ استفاده نموده است. استفاده از درایورهای SSD باعث می‌شود تا به هنگام استفاده بازی در سریع‌ترین زمان لود و بارگذاری شود که از قدرت پردازش بالایی نیز برخوردار است. این محصول نسخه پیشرفته‌تر PS4 به شمار می‌رود که شرکت سونی با بهره‌گیری از تخصص و دانش فنی امکانات آن را بهبود بخشیده که دارای مدل‌های مختلفی است به همین دلیل قیمت PS5 متغیر است که شما برای خرید مطمئن می‌توانید از نمایندگی سونی در تهران یعنی خانه سونی خرید خود را انجام دهید.

داشتن گرافیک بالا به هنگام بازی های ویدئویی یکی از بخش‌های حائز اهمیت به شمار می‌رود که سونی در این زمینه بیشترین تلاش خود را نموده است تا آنچه به دست مشتری می‌رسد خوشایند باشد طوری‌که بازیکن به هنگام بازی خود را بخشی از بازی بداند و در نبردها برای رسیدن به هدف خود که همان پایان بازی با موفقیت است تلاش کند. کنسول بازی PS5 از رزولوشن تصویر 8K پشتیبانی می‌کند که در اصل هدست‌های قابل پشتیبانی آن در دنیا و واقعیت مجازی VR است.

خانه سونی نمایندگی مجاز سونی در تهران

شرکت سونی از کمپانی‌های بزرگ و جهانی در زمینه صوتی و تصویری به شمار می‌رود که در زمینه تولید بازی های رایانه ای همچون پلی استیشن و کنسول بازی فعالیت می‌کند که با آپدیت برنامه‌های تولیدی خود مشتریان بیشماری را جذب خود می‌کند، این برند جهانی در کشورهای مختلف جهان دارای نمایندگی است که نمایندگی آن در تهران خانه سونی است که علاوه بر فروش انواع تلویزیون سونی در زمینه فروش کنسول بازی و پلی استیشن نیز فعالیت می کند که شما می‌توانید با قیمت مناسب و به دو صورت حضوری و اینترنتی خرید خود را انجام دهید و از خدماتی همچون ضمانت نامه، گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش بهره ببرید و خرید مطمئنی را تجربه کنید.

کنسول بازی PS4.PS5 نسل جدید تولیدات شرکت سونی در زمینه بازی و سرگرمی را شامل می‌شود که کلکسیونی از امکانات گسترده را در اختیار شما قرار می‌دهد که بر اساس آن شما می‌توانید لحظات خوشی را به هنگام بازی های ویدئویی تجربه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه