گوشی هواوی نوا 8 - Nova 8

تصاویر جدیدی از گوشی هواوی نوا 8 لو رفت + مشخصات احتمالی

تصاویری از گوشی هواوی نوا 8 – Huawei Nova 8 به همراه برخی مشخصات فنی این گوشی موبایل به تازگی لو رفته که در ادامه به آن می‌پردازیم.

در ماه آپریل (اسفند/فروردین) سال جاری میلادی بود که هواوی مدل جدیدی از سری گوشی‌های Nova را با نام نوا 7 معرفی کرد‌. این خانواده، شامل مدل SE، معمولی و همچنین Pro می‌شد و به نظر می‌رسد که این سری، با گوشی نوا 8 ادامه خواهد داشت که اخیرا تصاویر و برخی مشخصات احتمالی آن لو رفته است.

تصاویر لو رفته از هواوی نوا 8

گوشی هواوی نوا 8 - Nova 8

چنان که در تصویر مشاهده می‌شود، بالای نمایشگر ۶.۵۷ اینچی این گوشی، دو پانچ وجود خواهد داشت. همچنین این نمایشگر از نوع OLED بوده و از نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

گوشی هواوی نوا 8 - Nova 8

مشخصات فنی احتمالی گوشی Nova 8

طبق اطلاعات لو رفته از این گوشی، به نظر می‌رسد که هواوی باز هم از پردازنده‌های مدل کایرین (Kirin) برای گوشی جدید خود استفاده خواهد کرد. پیشرفت مدل نوا 8 نسبت به نوا 7 در این زمینه، یعنی تغییر از پردازنده کایرین 820 به کایرین 990G که خود جای تعجب دارد؛ چراکه هواوی برای تامین تراشه‌های خود اخیرا به مشکل برخورده و اینکه مجددا از این سری پردازنده استفاده کرده، کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ البته لازم به ذکر است که احتمال استفاده از چیپ دایمنسیتی به جای کایرین، در صورت غلط بودن این شایعه بسیار بالا خواهد بود. در کنار این پردازنده، ۸ گیگابایت فضای رم و همچنین ۱۲۸ – ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، مشخصات این گوشی ۱۸۵ گرمی را تا حد قابل قبولی بالا خواهند آورد. البته فراموش نشود که پردازنده گرافیکی گوشی Nova 8 از نوع قدرتمند و مناسب Mali G78 خواهد بود.

از ویژگی‌های شاخص هواوی نوا 8 نیز می‌توان به سرعت فست شارژ ۴۰ وات، که باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپری این گوشی را در کمتر از ۱ ساعت پر می‌کند اشاره کرد. به علاوه، دوربین چهارگانه این گوشی، به ترتیب شامل یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و همچنین یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو خواهد شد که به علاوه دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی، مشخصات بسیار خوبی را در این زمینه ارائه می‌دهند.

در آخر نیز باید اشاره کنیم که این اطلاعات در حال حاضر در حد یک شایعه بوده و صحت آن‌ها ممکن است در آینده توسط هواوی رد یا تایید شود. گفته می‌شود که این گوشی در ماه آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*