گوشی ریلمی نارزو 20 پرو

ریلمی نارزو 20 پرو با 4 دوربین و نمایشگر 90 هرتزی در راه است

گوشی ریلمی نارزو 20 پرو – Realme Narzo 20 Pro مجهز به یک نمایشگر 90 هرتزی، دوربین چهارگانه پشتی و قیمت زیر 250 دلاری در راه است.

جزئیات جدیدی در مورد گوشی آینده‌ی شرکت ریلمی به نام Narzo در فضای مجازی منتشر شده است. ما اکنون با برخی از ویژگی‌های گوشی ریلمی نارزو 20 پرو آشنا شده‌ایم که نشان می‌دهد بازار گوشی‌های چینی یک مدل جذاب را به خود خواهد دید.

بر اساس این اطلاعات به بیرون درز کرده، گوشی جدید ریلمی از چیپست Helio G95 کمپانی مدیاتک قدرت خواهد گرفت، با توان 65 وات شارژ می‌شود و به نمایشگر 90 هرتزی مجهز خواهد بود. قیمت این گوشی نیز 230 دلار اعلام شده است.

گوشی ریلمی نارزو 20 پرو

چندی پیش تصاویر زنده‌ای از گوشی Narzo 20 Pro به بیرون درز کرده بود که چهار دوربین روی پنل پشتی این گوشی را نشان می‌داد. متأسفانه هنوز جزئیات دقیق دوربین‌های این گوشی در دست نیست، اما با توجه به قیمت 230 دلاری اعلام شده، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که مشخصات این دوربین‌ها، میان‌رده خواهد بود.

ریلمی پیشتر تأیید کرده است که در رویداد آنلاین خود که 21 سپتامبر (31 شهریور) در هند برگزار می‌شود، از گوشی‌های نارزو 20، نارزو 20 پرو و نارزو 20 ای رونمایی خواهد کرد. سال گذشته نیز این کمپانی از دو گوشی نارزو 10 و نارزو 10 ای رونمایی کرده بود.