قیمت خانواده آیفون 12

قیمت خانواده آیفون 12 ؛ عرضه بدون شارژر و هدفون!

قیمت خانواده آیفون 12 – iPhone 12 در گزارشی تازه فاش شد. همچنین، به نظر می‌رسد اپل iPhone 12 را بدون شارژر و هدفون در جعبه‌اش عرضه می‌کند.

اپل عرضه‌ی نسل جدید آیفون را به خاطر مشکلاتی که پاندمی کووید-19 به وجود آورده، به تأخیر خواهد انداخت. معمولاً آیفون‌های جدید هفته‌های نخست سپتامبر (حال حاضر) معرفی می‌شدند، اما امسال این شرکت در کنفرانس سپتامبر خود فقط از اپل واچ و مدل‌های جدید تبلت آیپد خود رونمایی کرد.

افزایش قیمت خانواده آیفون 12 نسبت به آیفون 11

ظاهراً معرفی گوشی‌های سری آیفون 12 در ماه اکتبر انجام خواهد شد. امروز جزئیاتی به بیرون درز کرده که با شایعات پیشین تناقض دارد. پیشتر شنیده بودیم قیمت iPhone 12 همچون نسل فعلی با 699 دلار آغاز می‌شود. اما اکنون منابعی ادعا می‌کنند که برای اپل دشوار است بخواهد این قیمت را با توجه به مشکلات به وجود آمده حفظ کند. با توجه به افزایش قیمت قطعات و اضافه شدن تجهیزات 5G، باعث شده قیمت خانواده آیفون 12 امسال از 749 دلار آغاز شود.

اطلاعات زیادی نیز تا کنون فاش شده که تأیید می‌کند هدفون و شارژر از داخل جعبه گوشی‌های سری آیفون 12 حذف می‌شود. در عوض اپل شارژر 20 واتی خود را به صورت جداگانه خواهد فروخت. اگرچه برای تأیید این خبر باید منتظر رونمایی رسمی از این محصولات باشیم.

تولید انبوه آیفون 12 آغاز شده است

تنها چند روز از کنفرانس شرکت اپل گذشته است که اطلاعات جدیدی از آیفون‌های آینده‌ی این کمپانی به بیرون درز کرده است. بر اساس این گزارش‌های جدید، اپل هم اکنون تولید انبوه سری محصولات iPhone 12 را آغاز کرده است و احتمالاً اواخر ماه سپتامبر یا اوایل ماه اکتبر از آن‌ها رونمایی کرد.

اپل امیدوار است 80 میلیون آیفون 5G را تا پایان سال عرضه کند. ماباقی تولیدات در اوایل سال 2021 انجام خواهد شد. از این 80 میلیون گوشی، 40 درصد آن‌ را آیفون 12 مکس تشکیل دهید.

علاوه بر این اپل تولید آیپدهای خود را نیز افزایش خواهد داد و طبق گزارش‌ها قرار است 27 میلیون نسخه بین ماه سپتامبر و دسامبر به فروش برسد. همچنین اپل قصد ندارد نسخه جدیدی از آیفون SE را در سال 2021 عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نتیجه تعصب بی حد و حصر روی برند همین هست

    اپل هر گوشی تولید می کنه این قدر مردم استقبال بی خود می کنند که نتیجش جز این نیست که شرافت رو کنار بزارند و شارژر رو هم جدا گانه بفروشند

    فقط هم مردم نیستند بلکه وب سایت های خبری هم مقصر هستند اگه یادتون باشه گوشی آشغال آیفون SE رو این قدر گجت نیوز ازش تعریف و تمجید و بزرگنمایی کرد که من تا یک مدت فکر می کردم نکنه گجت نیوزی ها وارد کننده آیفون هستند!

    الان هم مردم هرگز نباید این گوشی رو خریداری کنند تا اپل بفهمه که هر غلطی دلش خواست نمی تونه بکنه

    با سپاس

  2. گوشی به این گرونی می‌فروشید از سر و تهش هم میزنید ؟؟؟ شازژش و جدا بخری می‌دونی چقدررمیشه

  3. اینا چرا از همه چی میزنن

  4. بدون شارژر و هدفون به چه دردی میخوره😑