ال جی K42

گوشی‌های میان رده ال جی K52 ، K42 و K62 با نمایشگر 6.6 اینچی معرفی شدند

ال جی سه مدل جدید به محصولات میان رده سری K خود اضافه کرد. هر سه مدل ال جی K52 ، K42 و K62 به نمایشگر 6.6 اینچی، دوربین چهارگانه و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز هستند.

ال جی K52 ، K42 و K62 به تازگی در لیست محصولات میان رده شرکت کره‌ای اضافه شدند. این گوشی‌ها از نمایشگر 6.6 اینچی و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار هستند. هز سه مدل از دوربین چهارگانه استفاده می‌کنند و به نظر می‌رسد بدنه‌ای مقاوم داشته باشند. محصولات جدید ال جی از ماه اکتبر در بازار اروپا عرضه خواهد شد. سپس ال جی آن‌ها را در بازار‌های اصلی آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه ارائه خواهد کرد.

ال جی K62

ال جی K42ال جی K62 نسخه‌ی پیشرو در میان این سه مدل محسوب می‌شود. این گوشی به نمایشگر 6.6 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن 1080p و نسبت تصویر 20:9 مجهز است. کاربران هدف این گوشی، قشر جوان جامعه هستند.

دوربین اصلی گوشی 48 مگاپیکسلی است و همچنین دوربین 5 مگاپیکسلی اولترا واید، و دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی در کنار آن فرار دارد. با وجود قابلیت AI CAM، تنظیمات بهنیه دوربین برای صحنه و موضوع عکاسی به کاربر پیشنهاد داده می‌شود.

دوربین سلفی 28 مگاپیکسلی، ویژگی متفاوت این گوشی نسبت به سایر مدل‌ها است که داخل حفره روی نمایشگر تعبیه شده. ال جی K62 حافظه داخلی 128 گبگابایتی با امکان ارتقا از طریق کارت حافظه دارد که بیش‌ترین مقدار حافظه نسبت به دو مدل دیگر محسوب می‌شود.

این اسمارت فون به چیپست نامشخص (پردازنده 8 هسته‌ای 2.3 گیگاهرتزی) با 4 گیگابایت حافظه رم مجهز است. ال جی K62 به طور پیش‌فرض با اندروید 10 عرضه می‌شود و دکمه اختصاصی دستیار گوگل در کنار تعبیه شده است. همچنین حسگر اثر انگشت نیز در کنار دستگاه قرار دارد.

سه گوشی جدید خانواده K،  هشت دسته آزمایش‎‌های MIL-STD-810G را گذرانده‌اند. این آزمایش‌ها شامل دمای بالا و پایین، شوک دما، لرزش، ضربه و رطوبت می‌شود. البته این آزمایش‌ها ثابت نمی‌کند که گوشی‌های ال جی کاملا مقاوم باشند چرا که از نظر سقوط و مقاومت در برابر آب تست نشده‌اند.

ال جی K62 مانند سایر مدل‌ها، به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از طریق درگاه USB 3.1 Gen 1 شارژ می‌شود.

ال جی K52

ال جی K42در گوشی ال جی K52 تقریبا از همان فرمول K62 استفاده شده تنها با این تفاوت که دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسلی است. همچنین ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی نیز به 64 گیگابایت کاهش یافته است. اما همچنان شاهد یک درگاه میکرو اس‌دی و 4 گیگابایت حافظه رم  هستیم. سایر مشخصات این گوشی با نسخه K62 یکسان است.

ال جی K42ال جی K52 و K62 هر دو به نمایشگر 6.6 اینچی و دوربین چهارگانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز هستند. این دو گوشی با داشتن قاب مات در بخش پشتی، در برابر جذب اثر انگشت مقاوم هستند. ال جی  K52 در رنگ‌های سفید، قرمز و آبی در دسترس خواهد بود.

ال جی K42

ال جی K42گوشی ال جی K42 چند روز پیش رونمایی شد اما از لحاظ مشخصات با دو برادر خود متناسب است. در این گوشی شاهد کاهش برخی از ویژگی‌ها هستیم. به عنوان مثال، نمایشگر 6.6 اینچی این گوشی رزولوشن 720p پلاس دارد و فرکانس پردازنده مرکزی به 2.0 گیگاهرتز رسیده است. همچنین دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن، 8 مگاپیکسلی است. سایر مشخصات این گوشی با دو مدل دیگر یکسان است. هنوز جزئیاتی در مورد قیمت این سه محصول ارائه نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*