بازی Fortnite

چگونه از پاک شدن بازی Fortnite در iOS 14 جلوگیری کنیم؟

با عرضه آپدیت جدید شرکت اپل برای ارتقا سیستم عامل گوشی‌های آیفون به iOS 14 حال ممکن است برخی از افراد بازی Fortnite را از دست بدهند.

یکی از عجیب‌ترین اتفاقات تابستان اخیر، بدون شک بحث و مجادله بین دو شرکت اپل و اپیک گیمز (Epic Games) بوده است. بحثی که به دلیل دور زدن درگاه پرداختی اپل توسط شرکت اپیک گیمز، در نهایت به حذف شدن بازی Fortnite از فروشگاه اپ استور منجر شد و کار آن را به شکایاتی توسط هر دو شرکت کشاند.

جلوگیری از حذف شدن بازی Fortnite

بازی Fortnite

در حال حاضر، بازی Fortnite دیگر توسط کاربران پلتفرم iOS قابل دریافت نیست، اما برخی از بازیکنان که در گذشته و قبل از برداشته شدن، این بازی را در گوشی آیفون خود نصب کرده بودند، همچنان می‌توانند به تجربه آن ادامه دهند. این کاربران که در فصل سوم این بازی گیر کرده و هنوز به‌روز رسانی جدیدی را دریافت نکرده‌اند، حال با وجود عرضه آپدیت پلتفرم iOS 14 ممکن است که با یک انتخاب غلط، بازی Fortnite را برای همیشه از دست بدهند.

این در حالی است که پیج رسمی توئیتر فورتنایت، اخیرا درباره چنین اتفاقی به کاربران هشدار داده و به آن‌ها اعلام کرده که اگر درخواستی برای حذف برنامه‌ها از سوی این به‌روز رسانی ارسال شد، در ابتدا آن را قبول نکنند و با حذف برخی برنامه‌های دیگر مجددا سعی به نصب آن کنند.

این درخواست که مبنی بر نداشتن حافظه کافی برای کاربران گوشی‌های آیفون، به هنگام نصب به‌روز رسانی iOS 14 ارسال خواهد شد، سعی می‌کند تا با حذف کردن برنامه‌هایی که حجم بالایی از حافظه گوشی را اشغال کرده‌اند آپدیت جدید را نصب کند. با این حساب، اگر درخواست ارسال شده را قبول کنید، همانطور که بازی Fortnite حجمی بالای ۲ گیگ را دارد قطعا از گوشی آیفون شما پاک خواهد شد.

برای جلوگیری از این اتفاق، لازم است تا ابتدا درخواست را رد کرده، و سپس حافظه کافی را در گوشی خود خالی کنید تا فضای کافی برای نصب به‌روز رسانی iOS 14 در گوشی شما وجود داشته باشد. سپس مجددا سعی در انجام به‌روز رسانی کنید و اگر دیگر آن پیغام را مشاهده نکردید، به ادامه عملیات آپدیت بپردازید.