رکورد جذب فالوور اینستاگرام

مستندساز بریتانیایی رکورد جذب فالوور اینستاگرام در مدتی کوتاه را شکست

سر دیوید فردریک اتنبرو (Sir David Frederick Attenborough) مستند ساز بریتانیایی رکورد جذب فالوور اینستاگرام را در زمان چهار ساعت شکست.

سر دیوید فردریک اتنبرو مستند ساز بریتانیایی رکورد جذب فالوور اینستاگرام را شکست. او که حامی محیط زیست و طبیعت‌شناسی معروف است توانست رکورد جذب فالوور اینستاگرام با زمان چهار ساعت و یک میلیون فالوور از آن خود کند.

رکورد قبلی متعلق به بازیگر آمریکایی جنیفر آنیستون بود که زمان آن 5 ساعت و 16 دقیقه بود و قبل از او نیز شاهزاده هری و مگان مارکل با ثبت زمان پنج ساعت و 45 دقیقه توانسته بودند این رکورد را بشکنند.

جذب فالوور اینستاگرام

فردریک اتنبرو که 94 سال سن دارد برای نخستین بار در نرم افزار اینستاگرام حضور پیدا کرد و توانست رکورد یک میلیون نفر را در سریع‌ترین زمان بشکند. او در زمان 24 ساعته حضور خود در اینستاگرام 2.7 میلیون نفر دنبال کننده را جذب کرد و پست او 11.4 میلیون نفر بازدید داشت و هم‌اکنون نیز 4 میلیون فالوور دارد.

اتنبرو دارای لیسانس جانورشناسی بوده و دانش آموخته مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن است و به دلیل ساخت فیلمی در BBC لقب‌ها و جوایز متعددی مانند نشان شوالیه از ملکه انگلستان را دریافت کند.

جذب فالوور اینستاگرام

همچنین او تنها فردی است که جایزه‌های بفتا را برای برنامه‌ها در هر یک از سیاه‌ و سفید، رنگی، اچ دی و سه بعدی برنده شود. او در میان ایرانی‌های حامی محیط زیست نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است.

اولین پست اینستاگرام سر دیوید فردریک اتنبرو

او در اولین پست اینستاگرامی خود نوشت:

این اولین باری است که در اینستاگرام حضور پیدا کردم، این روند را ادامه خواهم داد و روشی جدید برای ارتباط با همه مردم جهان کشف کرده‌ام. جهان ما با مشکلات جدی روبه‌رو است و قاره‌ها در آتش می‌سوزند. صخره‌های مرجانی در حال از بین رفتن هستند و یخچال‌های طبیعی در حال ذوب شدند. ماهی‌ها هر روز می‌میرند و اثر از آنها باقی نمی‌ماند. این مشکلات به همین‌جا ختم نمی‌شود و بسیار طولانی است.

جذب فالوور اینستاگرام

اتنبرو در نظر دارد در اکانت اینستاگرام خود پیام‌های مهمی درباره محیط زیست و مشکلات آن به مردم بدهد و روش‌هایی برای مقابله با آن‌ها ارائه دهد. جونی هیوز و کالین باتفیلد که در مستند اتنبرو در نتفلیکس و کتاب «یک زندگی روی سیاره ما» با او همکاری می‌کردند نیز در این امر او را یاری خواهند کرد.

رکورد جذب فالوور اینستاگرام در ایران

در ایران نیز افراد مشهوری دارای رکورد بیشترین فالوور اینستاگرام هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به حسن ریوندی با 14.5 میلیون فالوور و مهناز افشار بازیگر سینما و تئاتر با 12.4 میلیون فالوور اشاره کرد.

رامبد جوان با 10.9 میلیون فالوور و گلشیفته فراهانی با 9.5 میلیون فالوور نیز از دیگر رکوردداران اینستاگرام در ایران هستند که توانسته‌اند رکورد بیشترین دنبال کننده را در ایران به نام خود ثبت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*