آمار مبتلایان به کرونا

گوگل مپ از این پس آمار مبتلایان به کرونا را نشان می‌دهد

طبق اعلام شرکت گوگل از این پس اپلیکیشن گوگل مپ – Google Maps آمار مبتلایان به کرونا را در 220 کشور جهان از جمله ایران به کاربران نشان می‌دهد.

اپلیکیشن گوگل مپ که به عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها برای اطلاع از وضعیت ترافیکی مسیرهای مختلف شناخته می‌شود، به تازگی قابلیت جدیدی را به کاربران ارائه می‌دهد که طبق آن می‌توان آمار مبتلایان به کرونا در 220 کشور جهان از جمله ایران را در این اپلیکیشن مشاهده کرد. در واقع کاربران به کمک این قابلیت جدید می‌توانند پیش از انتخاب مقصد سفرهایشان در خصوص شرایط شیوع کرونا در آن مناطق اطلاعات مناسبی دریافت کنند.

جزئیات نمایش آمار مبتلایان به کرونا در گوگل مپ

شرکت گوگل این قابلیت جدید و مهم را به شکل یک لایه جدید Covid-19 برای اپلیکیشن گوگل مپ در نسخه‌های اندروید و آی او اس در نظر گرفته است. کاربران برای استفاده از این قابلیت باید ابتدا اپلیکیشن Google Maps را باز کنند و سپس از قسمت بالا سمت راست روی گزینه لایه‌‌ها (Layers) ضربه بزنند، در نهایت با انتخاب گزینه Covid-19 Info می‌توان آمار مبتلایان به کرونا در هر منطقه را مشاهده کرد.

گوگل مپ

این قابلیت جدید اطلاعاتی چون متوسط آمار ابتلا به کرونا جدید به ازای هر 100 هزار نفر طی یک هفته را نشان می‌دهد. در کنار آمارها یک فلش نیز روند صعودی یا نزولی بودن آمار مبتلایان را نشان خواهد داد. همچنین نوع رنگ هر منطقه نیز تراکم مبتلایان جدید به کرونا در یک منطقه را به کاربران اطلاع می‌دهد.

گوگل مپ

طبق اعلام شرکت گوگل، آمار مبتلایان کروناویروس در هر منطقه طبق داده‌های ویکی‌پدیا، نیویورک تایمز و دانشگاه جانز‌‌هاپکینز به‌روزرسانی خواهد شد. این منابع نیز داده‌های رسمی سازمان بهداشت جهانی، وزارتخانه‌های بهداشت هر کشور، سازمان‌های بهداشتی منطقه‌ای و بیمارستان‌ها را با دقت بسیار بالا جمع‌آوری می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*