برنامه ایکس باکس برای پلتفرم iOS آیفون

به‌روز رسانی بعدی برنامه ایکس باکس بازی‌ها را در گوشی‌های آیفون اجرا می‌کند

به‌روز رسانی آینده برنامه ایکس باکس به کاربران پلتفرم iOS اجازه می‌دهد تا بازی‌های کنسول شخصی خود را در گوشی‌های آیفون اجرا کنند.

مدتی پیش بود که خبری مبنی بر اضافه شدن قابلیت پخش و استریم بازی‌های ایکس باکس در گوشی‌های هوشمند شنیده می‌شد؛ درحالی که این امر، هم‌اکنون به صورت بتا در پلتفرم اندروید عملی شده و اینبار، به نظر می‌رسد که نوبت به کاربران گوشی‌های آیفون است که این ویژگی را تجربه کنند.

پخش بازی‌ها در آیفون با برنامه ایکس باکس

برنامه ایکس باکس برای پلتفرم iOS آیفون

طبق اعلام شرکت مایکروسافت، به‌روز رسانی بعدی برنامه موبایلی ایکس باکس قابلیت پخش بازی‌های کنسول شخصی افراد را به آن اضافه خواهد کرد‌. چیزی مشابه به قابلیت استریم برنامه رسمی پلی استیشن در هردو پلتفرم اندروید و iOS که در سال گذشته در دسترس کاربران قرار گرفت.

دارندگان گوشی‌های آیفون به زودی می‌توانند که با دو روش اتصال وای فای و یا داده‌های شبکه (اینترنت سیم‌کارت)، از بخش My consoles در برنامه iOS ایکس باکس به کنسول شخصی خود متصل شده و آن را حتی بدون روشن کردن چراغ جلوی دستگاه راه‌اندازی کنند. سپس از گوشی به عنوان نمایشگر اصلی استفاده کرده و بازی‌های خود را بدون نیاز به تلویزیون خانگی اجرا کنند.

البته لازم به ذکر است که این قابلیت نباید با پروژه xCloud مایکروسافت اشتباه گرفته شود. این پروژه درواقع استریم بازی‌ها با کنسول ابری است و نیازی به کنسول فیزیکی ندارد. به علاوه، باید اشاره کنیم که طبق اعلام شرکت اپل، برنامه xCloud با قوانین فروشگاه اپ استور مغایرت دارد و ممکن است هرگز برای گوشی‌های آیفون منتشر نشود.

طبق اعلام شرکت مایکروسافت به‌روز رسانی کامل برنامه موبایلی ایکس باکس، در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ مهر) و به هنگام عرضه کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر خواهد شد. در حال حاضر، نسخه بتا این برنامه (که به تازگی برای برخی گوشی‌های اندروید منتشر شده) در حال آزمایش بوده و به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*