خانه

بهترین اپلیکیشن اجاره خانه یا خرید خانه

سریع‌ترین و آسان‌ترین راه پیدا کردن خانه مناسب چیست؟ در این نوشته با روشی آشنا خواهید شد که نه تنها لازم نیست دنبال خانه بگردید، بلکه خانه‌های مناسب به شما معرفی خواهند شد!

در سال‌های اخیر مسیر پیدا کردن خانه جهت خرید، رهن یا اجاره تغییر کرده است و دیگر لازم نیست شال و کلاه کنید و برای یافتن خانه موردنظر خود به بنگاه‌ مراجعه کنید. سایت‌های مختلف اینترنتی کار راحت کرده است و می‌توان از طریق آن‌ها، به جستجوی خانه پرداخت و گزینه مناسب را انتخاب کرد. اما حتما برایتان پیش آمده است که حتی از جستجوی پی‌در‌پی و طولانی مدت در اینترنت و از این سایت به سایت دیگر، خسته و سردرگم شده باشید، بدون اینکه به نتیجه دلخواه برسید.

راه‌های مختلف پیدا کردن خانه مناسب

به طور کلی دو روش کلی برای جستجوی آنلاین خانه وجود دارد:

  • مراجعه به سایت املاک و جستجوی خانه موردنظر
  • پیدا کردن خانه مورد نظر شما، توسط سایت املاک

1-در روش اول، فرایند پیدا کردن خانه به این صورت است که شما ابتدا محله موردنظرتان را برای سکونت انتخاب کنید. بعد از انتخاب محله، باید در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های آگهی املاک، به جستجوی خانه بپردازید. علاوه بر سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، شما می‌توانید از طریق سرچ در موتورهای جستجو نیز، برای پیدا کردن خانه مورد نظر خود اقدام کنید.

2-در روش دوم، علاوه بر اینکه شما می‌توانید انواع مختلف خانه را با توجه به شرایط خانه جستجو کنید، این امکان فراهم شده است که پلتفرم‌هایی از طریق قابلیت هوش مصنوعی و با توجه به شرایط و خانه درخواستی شما، آگهی‌های خانه‌های مرتبط را پیدا کرده و به شما معرفی کنند. یکی از این پلتفرم‌های جستجوی هوشمند ملک “اینپین” است.

اینپین به جستجوکنندگان ملک این امکان را می‌دهد که با ثبت «درخواست ملک» و بدون نیاز به جستجو و مراجعه مکرر به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های جستجوی خانه، در سریع‌ترین زمان ممکن به ملک مورد نظرشان برسند.

اینپین چگونه کار می‌کند؟

اینپین “سامانه آنلاین درخواست ملک” است که به کمک ابزارها و الگوریتم‌های پیشرفته و هوشمند خود، مشخصات املاک درخواستی را با آگهی‌های املاک عرضه شده توسط مالکان و مشاوران مطابقت داده و املاک مناسب را به کاربر اعلام کند.

شما می‌توانید با مشخصات دقیق ملک مورد نظرتان را در محله دلخواه خود، در اینپین ثبت کرده و بلافاصله مناسب‌ترین آگهی‌های موجود در سامانه را دریافت کنید.

برای شروع چه کار کنم؟

1-اپلیکیشن اینپین را دانلود کنید.

برای دانلود اپلیکیشن اینپین به صفحه دانلود اینپین مراجعه کنید. اگر کاربر سیستم عامل اندروید هستید، از طریق گوگل‌پلی و اگر کاربر IOS هستید، باید از طریق برنامه آی‌اپس یا سیب‌اپ، برنامه اینپین را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید.

2-یک حساب کاربری بسازید.

اپلیکیشن را باز کرده و به قسمت پروفایل بروید. نام، نام خانوادگی و شماره موبایل خود را واردکرده و به صورت رایگان ثبت‌نام کنید. کد تایید پنج رقمی که برایتان ارسال شده است را وارد کنید. حالا شما یک حساب کاربری دارید. در این قسمت اطلاعات کاربری و فعالیت‌های شما نشان داده می‌شود.

خانه

3- درخواست خود را ثبت کنید.

برای ثبت درخواست ملک به قسمت “ثبت‌ درخواست ملک” رفته و آن را انتخاب کنید. مشخصات ملک ایده‌آل خود را وارد کنید تا اینپین املاک مناسب را به شما معرفی کند. نوع درخواست و کاربری ملک را مشخص کرده و در ادامه شهر و محله مورد نظر خود را انتخاب کنید و در آخر درخواست خود را نهایی کنید. در این قسمت می‌توانید انتخاب کنید که درخواست برای مشاورین محله ارسال شود یا خیر. در صورت موافقت مشاورین محله شما روی درخواست شما کار کرده و با شما تماس خواهند گرفت.

بعد از ثبت درخواست تا 30 روز آگهی‌های متناسب با مشخصات ملک مورد نظر شما و یا آگهی‌هایی که هوش مصنوعی اینپین آن را مشابه با درخواست شما تشخیص دهد، برای شما ارسال می‌شود، علاوه بر موارد فوق هوش مصنوعی اینپین آگهی‌هایی را برای شما ارسال می‌کند که با بررسی آن‌ها شگفت زده خواهید شد.

خانه

4-به جست‌وجوی ملک بپردازید.

برای جستجوی ملک موردنظر خود از میان آگهی‌های اینپین، شهر و محله مورد نظر خود که قصد جستجوی خانه در آن را دارید، انتخاب کنید. بعد از انتخاب محله، همه آگهی‌های موردنظر در محله انتخابی برای شما روی نقشه نمایش داده می‌شود که با کلیک بر روی هر آگهی، می‌توانید مشخصات آگهی از جمله، تعداد اتاق، سال ساخت، امکانات عمومی و شرایط معامله و … را مشاهده کنید.

خانه

5-با گوشی هوشمند محله رو اسکن کنید و تمام آگهی‌های املاک را مشاهده کنید.

با اپلیکیشن اینپین با کمک قابلیت “واقعیت افزوده” شما می‌توانید در هر نقطه‌ای از شهر که هستید، با کمک دوربین گوشی هوشمند خود، محیط را اسکن کنید و آگهی‌ها، مشاوران و آژانس‌های املاک اطراف خود را ببینید. مثلا اگر شما در جستجوی اجاره آپارتمان در جردن هستید، با قدم زدن در این محله و گرفتن دوربین همراهتان به سمت خانه‌های محله، مشخصات آگهی‌های آن محله یا خیابان‌های اطراف در فاصله 500 متری برای شما نمایش داده می‌شود.

خانه

مالک یا مشاور طبق برنامه از پیش اعلام شده در محل ملک حضور دارند تا پذیرای بازدیدکنندگان باشند. آدرس تمامی املاک “بازدید آزاد” روی نقشه و در بخش واقعیت افزوده مشخص شده است.

6- آگهی خود را ثبت کنید.

در اینپین علاوه بر اینکه می‌توانید ملک موردنظر خود را پیدا کنید، می‌توانید ملک خود را نیز آگهی کنید. برای این منظور به قسمت ثبت آگهی جدید رفته و نوع آگهی خود را انتخاب کنید. بعد از مشخص کردن نوع ملک، شهر و محله موردنظر خود، آدرس دقیق ملک را روی مشخص کنید. سپس مشخصات دقیق ملک را وارد کرده و آگهی خود را ثبت کنید. ثبت آگهی ملک در اینپین رایگان است.

خانه

کمپین پرداخت یک ماه اجاره خانه شما توسط اینپین

خبر خوب اینکه اینپین به فکر اجاره‌بهای مستاجران نیز بوده است و به همین منظور هر ماه یک قرعه‌کشی برگزار کرده و مبلغی از اجاره خانه 5 مستاجر را تا سقف 1.500.000 تومان به صورت نقدی پرداخت می‌کند. برای شرکت در این قرعه‌کشی کافی است در گوگل عبارت “این ماه اینپین” را جستجو کنید و مراحل ثبت نام در قرعه‌کشی را تکمیل کنید.

در این روزهایی که همه با بیماری کرونا سروکله می‌زنیم و بهتر است در خانه بمانیم، بهترین و امن‌ترین راه جستجوی خانه، استفاده از پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های هوشمند جستجوی املاک است. امیدواریم مطلب فوق برای شما مفید بوده باشد و بتوانید هرچه سریع‌تر خانه دلخواه خود را پیدا کنید. همچنین اگر به وبسایت اینپین سری بزنید، صدها مقاله و مطلب در حوزه‌های مختلف خانه و املاک، مانند مسائل حقوقی، دکوراسیون، آپارتمان‌نشینی و …را در قسمت مجله اینپین می‌توانید بخوانید و استفاده کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*