وام 20 میلیون تومانی خرید گوشی

ارائه وام 20 میلیون تومانی خرید گوشی و تبلت به دانشجویان پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم امضای تفاهم‌نامه با یکی از بانک‌ها، از پرداخت وام 20 میلیون تومانی خرید گوشی و تبلت بدون پرداخت اولیه به دانشجویان خبر داد.

محمدرضا زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم امضای تفاهم‌نامه با یکی از بانک‌ها گفت حل مشکلات دانشجویان در اقصی نقاط کشورمان برای دسترسی به ابزارهای الکترونیکی مهم‌ترین دغدغه ماست. در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای با یکی از بانک‌ها امضا کردیم که طی آن دانشجویان دانشگاه پیام نوز می‌توانند تا سقف 20 میلیون تومان از خدمات کالاکارت با کارمزد 2 تا 4 درصد بهره‌مند شوند.

جزئیات وام 20 میلیون تومانی خرید گوشی

وی با اشاره به بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه کالا‌کارت نیز به دانشجویان گفت برای بهره‌مندی از این طرح نیاز به هیچگونه سپرده‌گذاری نیست و دانشجویان می‌توانند با خرید کالای مورد نظر خود از تسهیلات قرض الحسنه آنی استفاده کنند و در دوره‌های 6، 9 و 12 ماهه نسبت به بازپرداخت اقساط آن اقدام کنند.

همچنین دانشجویان خواهند توانست بعد از تسویه کالای خریداری شده اول از کالا‌کارت مجدد برای خرید کالای بعدی استفاده کنند. با شروع همه‌گیری بیماری کرونا دانشگاه پیام نور آموزش‌های الکترونیکی خود را تقویت کرد به طوری که در ترم تابستان تمامی دروس و کلاس‌ها به صورت الکترونیکی در استان‌‌های برگزار شد و هم‌اکنون نیز در ترم جاری تمامی کلاس‌های تئوری به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

با خدماتی که بانک در این تفاهم‌نامه در قالب کالا‌کارت به دانشجویان ارائه می‌دهد دانشجویان دولتی دانشگاه پیام نور می‌توانند علاوه بر تسهیلات وام قرض الحسنه تا سقف 20 میلیون تومان مانند سال‌های گذشته بابت شهریه‌ها تسهیلات دریافت کنند.

توسط کالاکارت نیز دانشجویان می‌توانند از فروشگاه‌های طرف قرارداد لوازمی مانند لپ‌تاپ، تبلت‌، گوشی هوشمند، کامپیوتر و غیره خریداری کنند و طی یک سال با کارمزد 2 تا 4 درصد آن را بازپرداخت نمایند.

تسهیلات 30 میلیون تومانی برای کارکنان اداری و علمی

این تفاهم‌نامه دارای دو بخش است و بخش دوم آن ویژه‌ی کارکنان اداری و علمی دانشگاه پیام نور است که آنها نیز تا سقف 30 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد 2 تا 4 درصد جهت خرید توسط کالاکارت دریافت می‌کنند.

دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور به محض دریافت کالاکارت می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند و از یک ماه بعد اقدام به بازپرداخت اقساط نمایند. این فرصت یک ماهه از زمان خرید آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تیترش کفاره داره به جان خودم………. شوخی اشم زشته

  2. اخه چقدر ارزش پول اومده پایین که باید برای خرید گوشی و لپتاپ یک دنیا پول بدی و وام سنگین هم بگیری!!!