رندرهای شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro

جدیدترین رندرهای شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro را در اینجا ببینید

جدیدترین رندرهای شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro منتشر شد. اما همراه آن‌ها، شاهد درز مشخصات فنی سری شیائومی می 10 تی نیز بودیم.

کمپانی شیائومی 2 روز دیگر، 30 سپتامبر از گوشی‌های جدید سری Mi 10T خود به عنوان نسخه‌های متفاوتی از سری شیائومی Mi 10 رونمایی خواهد کرد. با این حال این مرتبه دیگر خبری از برند Redmi K نیست و شیائومی این گوشی‌ها را همراه با مشخصات فنی درخور پرچمداران با نمایشگرهای ارائه کننده نرخ رفرش بالا، تحت برند Mi وارد بازار می‌کند. روز گذشته جدیدترین رندرهای شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro منتشر شده‌اند که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. اما همراه این تصاویر، ما شاهد فاش شدن مشخصات فنی آن‌ها نیز بودیم.

این تصاویر و مشخصات فنی منتشر شده توسط یک افشاگر کاملاً قابل اطمینان با نام Sudhanshu Ambhore در توییتر منتشر شده است. این تصاویر گوشی‌های جدید شیائومی را در رنگ مشکی نشان می‌دهند و تجهیز آن‌ها به چیپست اسنپدراگون 865 و ارائه‌ی نرخ رفرش بالا توسط نمایشگر آن‌ها را تأیید می‌کنند.

مشخصات و رندرهای شیائومی Mi 10T

رندرهای شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro

نسخه اصلی شیائومی می 10 تی مانند اکثر گوشی‌های سری Redmi، به یک نمایشگر 6.67 اینچی IPS LCD مجهز است. با این حال، این نمایشگر نرخ رفرش 144 هرتزی را ارائه می‌کند. رزولوشن +Full HD، نسبت ابعاد 20:9، پشتیبانی از فضای رنگ DCI-P3 و محافظت با گوریلا گلس 5 دیگر مشخصه‌های نمایشگر این گوشی است. ضمناً با توجه به اینکه نمایشگر شیائومی Mi 10T از نوع LCD است، سازنده حسگر اثر انگشت را به فریم کناری آن برده است.

در زیر قاب، این گوشی به چیپست توانمند اسنپدراگون 865 تجهیز شده است که 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه پرسرعت UFS 3.1 آن را همراهی می‌کنند. این مشخصات بسیار مناسبی است. اما نکته‌ی مثبت وقتیست که متوجه شوید این گوشی از یک باتری غول پیکر 5،000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی خودش را دریافت خواهد کرد. این باتری با توان 33 وات شارژ می‌شود. اگرچه این سریع‌ترین استاندارد شارژ حال حاضر نیست، با این حال سرعت بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

روی قاب پشتی گوشی جدید شیائومی دوربین سه‌گانه با ترکیب حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی، حسگر اولترا-واید 13 مگاپیکسلی و حسگر ماکرو 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است. این گوشی شامل اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از صدای Hi-Res، وای فای Dual-Band، کیت NFC و بلوتوث نسخه 5 است. گرچه این گوشی جک 3.5 میلی‌متری را ارائه نمی‌کند، اما در بالای خود یک انتشار دهنده مادون قرمز را شامل می‌شود. وزن این گوشی نیز 218 گرم خواهد بود.

مشخصات و رندرهای شیائومی Mi 10T Pro

رندرهای شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro

گوشی شیائومی می 10 تی پرو نیز به یک نمایشگر 6.67 اینچی LCD با رزولوشن +Full HD مجهز است. این پنل نیز نرخ رفرش بسیار سریع 144 هرتزی را ارائه می‌کند و درون حفره‌ی روی نمایشگر آن یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قرار دارد.

این گوشی نیز مانند برادر خود به چیپست اسنپدراگون 865 و رم 8 گیگابایتی LPDDR5 مجهز است. شاید مهم‌ترین تفاوت این دو مدل با یکدیگر، امکان انتخاب بین نسخه‌های 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی آن باشد. مدل پرو همانطور که نامش یدک می‌کشد، به سیستم دوربین پیشرفته‌تری نیز مجهز است. این شامل حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال به جای حسگر 64 مگاپیکسلی نسخه معمولی می‌شود. دو حسگر 13 و 5 مگاپیکسلی نسخه معمولی در این گوشی نیز حضور خواهند داشت.

شیائومی Mi 10T Pro به اسپیکرهای استریو، حسگر اثر انگشت کناری، کیت NFC و مادون قرمز مجهز خواهد بود. باتری 5،000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ‌33 وات را نیز می‌توان در این گوشی یافت. پرچمدار جدید شیائومی در سه رنگ مشکی،‌ آبی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. لعنتی ها پس کی میخوان اون حاشیه پایینو حذف کنن
    الان چند سال گذشته و هنوز همونطوریه
    من که به این گوشی ها فکر نمیکنم هر چقدر هم خوب باشن و قیمت رقابتی داشته باشن و فقط منتظرم همونطوری که میخوام بشه
    اگه مثلا به خاطر وجود بورد صفحه است خب حتما یه راهی میشه براش پیدا کرد اگه روش کار کنن