شیائومی ردمی 9 ای

شیائومی ردمی 9 ای با رم 6 گیگابایتی معرفی شد

شیائومی ردمی 9 ای – Xiaomi Redmi 9A گوشی جدید شرکت شیائومی بوده با مشخصات فنی به روز شده و قیمت اقتصادی معرفی شد.

امروز شیائومی از گوشی میان‌رده جدیدش رونمایی کرد. پیش از این شیائومی ردمی 9 ای با نمایشگری بزرگ، باتری حجیم و تا 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی طی سال جاری معرفی شده بود و سپس در هند تحت عنوان ردمی 9 آی – Redmi 9i با 4 گیگابایت رم و حافظه 64 گیگابایتی به فروش می‌رسید. اما شیائومی این بار پا را فراتر گذاشته و 9 ای را به رم 6 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی مجهز کرده که در بازار چین فروخته خواهد شد و 145 دلار قیمت دارد.

شیائومی ردمی 9 ای

ردمی 9 ای جدید تنها یک دوربین اصلی داشته و با رزولوشن 13 مگاپیکسل و فاصله دریچه دیافراگم f/2.2 با کیفیت فول اچ دی می‌تواند به ضبط فیلم بپردازد. یک سنسور 5 مگاپیکسلی قدیمی نیز درون ناچ قاب جلویی جا خوش کرده که کمی ما را ناامید می‌کند.

مدیاتک Helio G25 قلب تپنده این گوشی خواهد بود و از باتری 5000 میلی‌آمپری تغذیه می‌کند. این باتری از فناوری شارژ سریع 10 واتی پشتیبانی کرده و از طریق درگاه micro USB شارژ می‌شود.

قیمت شیائومی ردمی 9 ای

فروش شیائومی ردمی 9 ای از فردا با قیمت 999 یوان آغاز خواهد شد، اما آیا با چنین قیمتی می‌تواند در بازار پر غوغای گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده در چین قد علم کند؟ چرا که برای نمونه با همین میزان بودجه می‌توانید به سراغ ردمی 10 ایکس 4 جی – Redmi 10X 4G بروید که چیپست و نمایشگر بهتری داشته، لنزهای بیشتری دارد و از فناوری شارژ سریع‌تری برخوردار است. به طور کلی و با توجه به قیمت سایر دیوایس‌های هم‌رده، استقبال از 9 ای در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید ببینیم کاربران نسبت به قیمت و مشخصات این گوشی چه واکنشی نشان خواهند داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*