جاروبرقی پاکشوما

جاروبرقی پاکشوما ، طراحی صنعتی متمایز

دپارتمان بازاریابی گروه پاکشوما ، در راستای معرفی محصولات و خدمات جدید خود به مصرف کنندگان در قالب کنفرانس‌های خبری و مراسم‌های لانچ و معرفی محصولات جدید، این بار نیز با برگزاری یک مراسم رونمایی در محل موزه پاکشوما به شکل مجازی – آنلاین جدیدترین جاروبرقی خود را رونمایی کرد.

نام جاروبرقی جدید پاکشوما ، دوسلدورف 2500 است که در رنگ‌بندی‌های مختلف و ویژگی‌های منحصر به فرد با الگوبرداری از مدل‌های اروپایی و به همراه داشتن جعبه مخصوص لوازم جانبی با قیمتی مناسب از سه شنبه 8 مهر در ابتدا از طریق فروشگاه اینترنتی همکار (دیجی کالا) به شکل انحصاری و سپس از طریق دیگر شبکه‌های توزیع قابل فروش می‌باشد.

جاروبرقی پاکشوما

مهرداد نیکزاد، مدیر ارشد بازاریابی گروه پاکشوما در این کنفرانس، در ابتدا اعلام کرد که کمپین تبلیغاتی جدید از طریق 2 رسانه رادیو و تبلیغات محیطی در سراسر کشور از تاریخ 8 مهر با تمرکز بر جاروبرقی آغاز شده است. شعار این کمپین تمرکز بر صدای بسیار کم محصول جاروبرقی دارد :  بی صدایی تو خونشه !

نیکزاد اعلام کرد با کمال افتخار جاروبرقی دوسلدورف پاکشوما، محصول دپارتمان تحقیق و توسعه این گروه بزرگ صنعتی است که تولید آن تا 80 درصد بومی‌سازی شده است و با راه‌اندازی خطوط تولید جاروبرقی اشتغال‌زایی مفیدی در استان قم صورت گرفته است.

جاروبرقی پاکشوما

نیکزاد سپس به معرفی این جاروبرقی جدید (دوسلدورف) پرداخت و با همکاری مدیر محصول گروه پاکشوما ، مهندس کسایی مزیت‌های رقابتی جاروبرقی پاکشوما را در کنفرانس ارایه کردند. الکتروموتور کم مصرف (گرید انرژی A) و بی صدا (65 db)، لوله خرطومی با پوشش الیاف کنفی، شعاع عملکرد 15 متر با طول سیم بسیار بلند ، فیلتر هپا 13 با قابلیت تصفیه هوا، محافظ ضد ضربه برای حفاظت از بدنه محصول جاروبرقی، نشانگر پر شدن کیسه جاروبرقی، مصرف یکسال پاکت سه لایه ضد آلرژی جاروبرقی و جعبه مخصوص لوازم جانبی با طراحی شیک و منحصر به فرد.

جاروبرقی پاکشوما

در انتهای رونمایی از جاروبرقی پاکشوما، نیکزاد به شروع به کار سامانه اینترنتی سازمان خدمات پس از فروش پاک سرویس اشاره داشت و اعلام کرد از این پس مصرف کنندگان کلیه برندهای گروه پاکشوما می‌توانند علاوه بر تماس با خط مستقیم 1608، به راحتی از طریق سایت پاک سرویس خدمات پس از فروش (نصب، نصب مجدد، تعمیر …) محصولات خود را پیگیری کنند و از وضعیت زمان باقی‌مانده گارانتی محصولاتشان باخبر شوند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. پاکشما بهترین مارکه مخصوصا واسه جارو برقی