رجیستری گوشی مسافری

رجیستری گوشی مسافری از 12 مهر فقط در لحظه ورود به کشور انجام می‌شود

سخنگوی گمرک اعلام کرد با هدف جلوگیری از قاچاق تلفن همراه، از 12 مهر 99 فرایند رجیستری گوشی مسافری فقط در لحظه ورود به کشور انجام می‌شود.

سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک اعلام کرد طبق تصمیم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مصوبه 27 مرداد ماه با هدف جلوگیری از سوءاستفاده‌هایی که از اطلاعات مسافران ورودی برای رویه رجیستری موبایل انجام می‌شود، مقرر شد تا از این پس اظهار و ثبت گوشی موبایل بعد از احراز هویت دقیق، تشخیص غیر تجاری بودن و طی تشریفات گمرکی در لحظه ورود به کشور صورت پذیرد.

رجیستری گوشی مسافری فقط در مبادی ورودی

سخنگوی گمرک در ادامه بیان کرد طبق این مصوبه، بعد از 12 مهر هر نوع ثبت غیر حضوری گوشی مسافری و پس از خروج از گمرکات اجرایی مبادی ورودی ممنوع است. وی افزود پس از این تاریخ، کارشناسان گمرک در گیت‌های ورودی مبادی مربوطه حضور خواهند داشت و به کاربران خدمات ارائه می‌دهند و این تشریفات گمرکی طبق مصوبه مذکور با رعایت کامل مقررات انجام خواهد شد.

لطیفی خطاب به مسافران گفت:

مسافران می‌بایست اسناد و مدارک خرید گوشی موبایل را با خود به همراه داشته باشند تا در صورت وجود نداشتن شناسه در سامانه ارزش گمرک همکاران نسبت به پذیرش ارزش کالا و ادامه تشریفات گمرکی، اقدام کنند تا بعد از آن دفتر تعیین ارزش گمرک، تصمیمات لازم را اخذ کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خدایی این ریجستر چیا یه سیم کارتم ک دیگه ریجستر میخواد

  2. کشتن مارو با این ریجستر بازیا