اسنپ جوابه

اسنپ از آغاز کمپین تبلیغاتی اسنپ جوابه با جایزه 100 میلیون تومانی خبر داد

کمپین تبلیغاتی اسنپ با شعار اسنپ جوابه از 9 مهر آغاز شد و تا 23 آبان ادامه خواهد داشت. شرکت اسنپ در این کمپین جایزه بزرگ 100 میلیون تومانی را در نظر گرفته است.

شرکت اسنپ در کمپین تبلیغاتی جدید خود با رونمایی جامع از سرویس‌های مختلفش اعلام کرد در این کمپین به کاربران جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد شد. کمپین جدید اسنپ با شعار اسنپ جوابه از تاریخ چهارشنبه 9 مهر شروع شده و تا 23 آبان ادامه خواهد داشت. طبق اعلام این شرکت مقرر شد تا یکی از کاربران خوش‌شانس در قرعه‌کشی پایانی این کمپین برنده جایزه اصلی 100 میلیون تومان پول نقد شود. همچنین در حین برگزاری این کمپین قرار است طی هر هفته به کاربران جوایز هیجان‌انگیزی اهدا شود.

جزئیات کمپین تبلیغاتی اسنپ جوابه

روابط عمومی اسنپ اعلام کرد کاربران برای شرکت در قرعه‌کشی جایزه بزرگ 100 میلیون تومانی این کمپین می‌بایست تا پایان زمان کمپین حداقل از سه سرویس مختلف این اپلیکیشن استفاده کنند. از این رو کاربران فقط تا 23 آبان فرصت دارند تا با ثبت سفارش در حداقل 3 سرویس از سرویس‌های اسنپ نظیر خودرو، پرواز، غذا، سوپرمارکت، پزشک و مشاور، خدمات پرداخت (خرید شارژ سیم کارت، بسته اینترنت و پرداخت قبض) شرایط ورود در قرعه‌کشی را دریافت کنند. همچنین کاربران با مراجعه به سایت اسنپ می‌توانند از جزئیات شرایط شرکت در قرعه‌کشی و برندگان جوایز هفتگی و برنده جایزه بزرگ آگاهی پیدا کنند.

شرکت اسنپ در سوپر اپلیکیشن خود شش خدمت درخواست خودرو، خرید بلیت هواپیما، سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت، مشاوره پزشکی آنلاین و خدمات پرداخت (شامل خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض) را ارائه می‌دهد و هدف این شرکت معرفی این سوپر اپلیکیشن به عنوان بستری یکپارچه برای کاربران است. از این رو اپلیکیشن اسنپ به نیازهای مختلف کاربران به صورت هوشمند، آسان و به طور یک جا پاسخ می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*