تولید گوشی در ایران

وزیر ارتباطات: به 0 تا 100 تکنولوژی تولید گوشی در ایران دسترسی نداریم

وزیر ارتباطات در واکنش به شباهت گوشی ایرانی شرکت صاایران با یک گوشی چینی عنوان کرد به تکنولوژی 0 تا 100 برای تولید گوشی در ایران دسترسی نداریم.

طی هفته‌های گذشته تصاویری از دو گوشی ایرانی تولید شده توسط شرکت صاایران در فضای مجازی منتشر شد که حواشی زیادی را به همراه داشت. در واقع کاربران فضای مجازی با مقایسه تصاویر متعلق به دو گوشی داخلی متوجه شدند این گوشی های داخلی با محصولات شرکت چینی Ulefone شباهت زیادی دارند. سرانجام پس از مدتی محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به این موضوع واکنش نشان داد و گفت واقعیت این است ما برای تولید گوشی در ایران به تکنولوژی‌های مورد نیاز دسترسی نداریم.

امکان تولید گوشی در ایران به صورت کامل وجود ندارد

آذری جهرمی در واکنش به حواشی پیرامون شباهت گوشی صاایران به گوشی چینی Ulefone Power 6 اعلام کرد:

من هم مثل شما دیدم. در هر حال این که ما تکنولوژی تولید گوشی را 0 تا 100 در کشور داشته باشیم و همه را روی پای خودمان بایستیم و انجام دهیم که در حال حاضر این توان را نداریم، بنابراین طبیعی است که در تولید با مدل‌هایی مثل اس‌کی‌بی یا سی‌کی‌بی شروع کنند و بعد به سایر مراحل برسند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام این که به صورت دقیق این ماجرا را پیگیری نکرده، عنوان کرد این که با یک کشور خارجی بتوانیم همکاری کنیم تا محصولات آنها در کشورمان به تولید برسد هم برای فاز اول خوب است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خاك تو سرشون يه مشت اسكل شدن وزير ارتباطات

  2. خب یعنی چی یکم بیشتر توضیح بدین