همکاران سیستم

جذب نمایندگی فروش و استقرار راهکاران ابری؛ نرم‌ افزار ابری همکاران سیستم

سال‌هاست فناوری رایانش ابری به عنوان یک راهکار حرفه‌ای در بسیاری از سازمان‌ها از کسب‌و‌کارهای کوچک تا بزرگ مثل تویتا، نتفلیکس، نایک و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سال‌های اخیر حجم سرمایه‌گذاری در توسعه خدمات ابری چند برابر شده و اکنون شرکت‌های بزرگی مثل اوراکل، sap ، salesforce و … بخش عمده‌ای از درآمد خود را از طریق فروش حق اشتراک ابری کسب می‌کنند.

معرفی نرم افزار راهکاران ابری؛ ERP  ابری همکاران سیستم

همکاران سیستم همگام با روندهای تکنولوژی، راهکارهای نرم افزاری خود را بر بستر رایانش ابری عرضه کرده است. اکنون بیش از چهار سال است که این محصول با نام تجاری راهکاران ابری در بازار ارائه می‌شود. راهکاران ابری با هدف پاسخ به نیازهای به ویژه کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط به بازار عرضه شد. محمد عزیزاللهی معاون توسعه بازار همکاران سیستم می‌گوید: کسب و کارهای کوچک و متوسط طیف وسیعی از بازار را تشکیل می‌دهند این شرکت‌ها از نظر استفاده از نرم افزار مثل شرکت‌های بزرگ‌تر پیچیدگی دارند بنابراین به سیستم‌های حرفه‌ای تری نیاز دارند اما معمولا این طیف از سازمان‌ها امکان صرف هزینه‌های بالای تامین و تجهیز زیرساخت ندارند. راهکاران ابری مجموعه‌ای از نرم افزارهای حسابداری و مالی، فروش، پخش، خرده‌ فروشی، منابع انسانی، مدیریت تولید، حسابداری مدیریت، انبار تدارکات و هوشمندی تجاری ابری است.

به کارگیری نرم ‌افزارهای ابری به سازمان‌ها کمک می‌کند علاوه بر حذف هزینه‌های تامین و تجهیز زیرساخت، هزینه‌های خرید لایسنس نرم ‌افزار را نیز حذف کنند. در این صورت صرفا با پرداخت حق اشتراک مثل استفاده از اینترنت، مشترک استفاده از نرم افزار خواهند شد. یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات ابری برای مشتریان، افزایش امنیت اطلاعات است. افزایش امنیت اطلاعات معمولا مستلزم هزینه، زمان و تخصص است. این طیف از کسب‌و‌کارها غالبا تیم it مجربی ندارند علاوه بر این، امکان صرف هزینه‌های بالای زیرساختی نیز ندارند. از این رو استفاده از خدمات ابری برای این سطح از شرکت‌ها علی رغم پاسخ به نیازها هم به صرفه‌تر است و هم امنیت بیشتری تامین می‌کند.

شبکه نمایندگان فروش و استقرار نرم افزار راهکاران ابری همکاران سیستم

همکاران سیستم اکنون بیش از 800 مشتری دارد که از نرم افزار ERP راهکاران بر بستر رایانش ابری استفاده می‌کنند. توسعه راهکارهای ابری از استراتژی‌های اصلی همکاران سیستم است از طرفی کسب‌و‌کارهای متوسط طیفی گسترده‌ای از سازمان‌ها را تشکیل می‌دهند، در این شرایط، بهره‌گیری از شبکه‌های ارتباطی گسترده و اثربخش برای ارائه‌ی خدمات بهینه به مشتریان، بسیار ضرورت دارد. همکاران سیستم نیز شرایطی را فراهم کرده است تا با بهره‌گیری از مشارکت اثربخش اشخاص و شرکت‌های باتجربه و متخصص راهکارهای نرم‌افزاری خود را به بخش جدیدی از بازار معرفی کرده و شبکه فروش خود را توسعه دهد.

از این رو همکاران سیستم از سال گذشته شبکه‌ای از نمایندگان فروش و استقرار در سراسر کشور توسعه داده که محصول راهکاران ابری را به این طیف از بازار معرفی کنند. نمایندگان فروش و استقرار راهکاران ابری شرکت‌های فعال در حوزه خدمات مالی، مشاوره مدیریت یا فناوری اطلاعات هستند که با برخورداری از ارتباطات گسترده‌ در بازار، مسئولیت پیشبرد فروش و پیاده‌سازی راهکاران ابری را بر اساس استانداردهای کیفی شرکت، بر عهده دارند.

معرفی راهکاران ابری به طیف گسترده‌ای از کسب‌و‌کارها یکی از اهداف استراتژیک گروه همکاران سیستم است و به دنبال آن توسعه شبکه نمایندگان فروش و استقرار راهکاران ابری نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است از این رو برنامه‌های بلند مدتی برای رشد و توسعه این شبکه در نظر گرفته شده است.

در یک سال گذشته بیش از 40 شرکت فعال به شبکه نمایندگان همکاران سیستم پیوستند. این شرکت‌ها به عنوان شرکای تجاری همکاران سیستم پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و کسب مهارت‌های لازم، با حمایت تیم فروش همکاران سیستم علاوه بر افزایش توان تخصصی و مهارت‌های فروش، می‌توانند به بازار جدیدی دسترسی پیدا ‌کنند و شبکه ارتباطی خود را توسعه دهند از این طریق کسب‌و‌کارشان را توسعه می‌دهند.

شبکه همکار فروش

علاوه بر این اشخاص حقیقی هم می‌توانند به عنوان همکار فروش در معرفی راهکاران ابری به بازار نقش داشته باشند. “همکارفروش” به افراد حقیقی یا حقوقی گفته می‌شود که با برخورداری از ارتباطات گسترده‌ در بازار و مشارکت در معرفی و ترویج نرم‌ افزارهای همکاران سیستم در توسعه‌ی شبکه فروش همکاران سیستم سهیم هستند. همکار فروش مسئولیت استقرار را بر عهده ندارد، صرفا در زمینه معرفی نرم ‌افزار به شرکت مشتری نقش دارد. معمولا اشخاص یا شرکت‌هایی که در زمینه مالی، بازرگانی، فناوری اطلاعات یا حسابرسی فعالیت می‌کنند امکان پیوستن به شبکه همکاران فروش را دارند.

اگر مایل هستید عضوی از شبکه نمایندگان فروش و استقرار راهکاران ابری باشید این لینک را ببینید.

https://www.systemgroup.net/cloudagents

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*