لینک اند کو کانسپت زیرو

لینک اند کو کانسپت زیرو در نمایشگاه 2020 پکن رونمایی شد

در پیش‌نمایش چند روز قبل لینک اند کو کانسپت زیرو به صورت رسمی در نمایشگاه پکن رونمایی شد و همچنین جزئیات بسیاری از این خودرو منتشر شده است.

همان گونه که شرکت لینک اند‌ کو قول داده بود جزئیات زیادی را از خودروی زیرو منتشر کرده است. از جمله این که زیرو دارای چند پیشرانه الکتریکی است و این امر سبب شده خودروی زیرو از سیستم چهار چرخ محرک بهره‌مند شده و قدرت ترکیبی 536 اسب بخار داشته باشد.

لینک اند کو زیرو

قطعا این کار قدرت زیادی برای هاچ بک کوچک به وجود خواهد آورد و باعث می‌شود شتاب صفر تا 100 این خودرو زیر 4 ثانیه باشد. با این که اشاره چندانی به باتری این خودرو نبوده اما گفته شده که باتری باعث ایجاد شعاع حرکتی 700 کیلومتری می‌شود. همچنین شرکت لینک اند کو اظهار داشته باتری حداقل تا 200 هزار کیلومتر کارکرد مصون از تخریب بوده و طول عمر آن 2 میلیون کیلومتر است.

به گفته شرکت لینک اند‌ کو‌ باتری زیرو طول عمر 2 میلیون کیلومتری دارد و قطعا بسیار بیشتر از رقیب‌هایش خواهد بود، اما باید دید در دنیای واقعی عملکرد آن چگونه است.

مشخصات فنی لینک اند کو کانسپت زیرو

زیرو از تنظیمات کلاس جهانی برای شاسی برخوردار است و مرکز ثقل پایین و توزیع وزن 50/50 دارد. به این ترتیب رانندگان می‌توانند انتظار بسیار بالای دینامیک رانندگی را از زیرو داشته باشند. لینک اند کو زیرو از سیستم تعلیق بادی، دامپرهای تطبیقی و سیستم نیمه خودران کوپایلوت برخوردار شده و از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به نورپردازی داخلی سفارشی، به‌روزرسانی از راه دور و بلندگوهای یاماها اشاره کرد.

با این که سوالات بسیاری درباره این خودرو همچنان وجود دارد اما لینک اند کو قبلا تائید کرده این کانسپت سال آینده وارد خط تولید خواهد شد و نسخه تولیدی از پلتفرم SEA جیلی استفاده خواهد کرد. این پلتفرم در اختیار دیگر برندهای تحت مالکیت جیلی و همچنین شرکت‌های دیگر نیز قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*