کاراباما

کاراباما : سامانه درخواست تعمیرات تلویزیون سامسونگ، ال جی و سونی

شرکت‌های تولید کننده تلویزیون همچون ال جی، سامسونگ، سونی، فیلیپس و غیره برای  پیشرفت و حفظ جایگاه خود در بازارهای رقابتی دنیا به دنبال توسعه تکنولوژی‌های به کار رفته در تلویزیون‌های خود در جهت افزایش کیفیت صدا و تصویر هستند.

اما این مسئله یک بعد قضیه می‌باشد و مسئله مهم‌تر از آن، سطح کیفیت خدمات پس از فروش تلویزیون و همچنین گارانتی تلویزیون تولید شده می‌باشد تا علاوه بر تضمین کیفیت دستگاه، به مشتری اطمینان می‌دهد بعد از خرید دستگاه در صورت بروز هر گونه مشکل، اگر نیاز به تعمیرات تلویزیون پیدا کرد، شرکت در قبال ضمانتی که کرده است خدمات پس از فروش لازم را ارائه دهد. اما متاسفانه در ایران به دلیل تحریم‌های سنگین اخیر و اختلال در همکاری سازندگان تلویزیون‌های برندهای خارجی با نمایندگی‌های داخلی همچون نمایندگی تلویزیون ال جی و سامسونگ، داستان خدمات پس از فروش تلویزیون و حتی سایر لوازم خانگی در ایران قدری متفاوت‌تر شده است و با مشکلاتی همچون کمبود قطعات اورجینال و… مواجه شده‌اند.

در چنین شرایطی بسیاری از دارندگان تلویزیون‌های برندهای خارجی مانند ال جی و سامسونگ، سردرگم شده‌اند و نمی‌دانند برای نصب و یا تعمیر تلویزیون خود از خدمات چه شرکتی استفاده نمایند که هم کیفیت مطلوبی داشته باشد و هم از نظر اقتصادی در این شرایط بحرانی منصفانه باشد.

یکی از شرکت‌های ایرانی فعال در زمینه نصب و تعمیرات تلویزیون برندهای ایرانی و خارجی، مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما می‌باشد که شما می‌توانید در صورت نیاز به هرگونه خدمات تعمیرات و یا نصب تلویزیون از متخصصین مجرب این مجموعه کمک بگیرید. در ادامه این مقاله برای روشن‌تر شدن موضوع و همچنین آشنایی بیشتر با ویژگی‌های کاراباما، توضیحات لازم را ارائه می‌دهیم.

چرا تعمیر تلویزیون ال جی، سامسونگ و یا سونی خود را به متخصصان کاراباما بسپاریم؟

کاراباما سال‌هاست که خدمات نصب و تعمیر تلویزیون انواع برندهای ایرانی و خارجی را با بهترین کیفیت و هزینه منصفانه ارائه می‌کند و با وجود اینکه نمایندگی تلویزیون ال جی، سامسونگ و سونی در ایران را ندارد توانسته است با ارائه خدمات به مشترکین این برندها رضایت آنها را جلب کند. بنابراین اگر به دنبال جایگزین مناسبی برای نمایندگی تلویزیون سامسونگ، ال جی و یا نمایندگی تلویزیون سونی هستید فقط کافی است یک بار از خدمات کاراباما استفاده کنید تا تفاوت کیفیت خدمات را به خوبی متوجه شوید. کاراباما با داشتن صدها تعمیرکار با میانگین 11سال تجربه و همچنین اولویت قرار دادن تعمیر قطعات نسبت به تعویض آنها جهت کاهش هزینه‌های تعمیرات، خدمات خود را 180روز گارانتی می‌کند تا با خیالی آسوده دستگاه خود را به دست متخصصان کاراباما بسپارید.

در حال حاضر کاراباما خدمات تعمیرات لوازم خانگی را در 4 استان تهران، البرز، گیلان و اصفهان ارائه می‌کند و خدمات تعمیر و عیب‌یابی تلویزیون از جمله مهم‌ترین خدمات این مجموعه هست که توسط تکنسین‌های مجرب و با تجربه برای برندهای مختلف ارائه می‌شود. کلیه تکنسین‌های تعمیرات تلویزیون کاراباما هر ساله دوره‌های علمی-تخصصی لازم را برای به روز کردن دانش تخصصی خود می‌گذرانند تا به این ترتیب مشکلی بابت عیب‌یابی تلویزیون‌های با تکنولوژی جدید نداشته باشند. لازم به ذکر است که کاراباما خدمات تعمیرات تلویزیون را برای انواع تلویزیون های LCD ، LED ،OLED و حتی مدل‌های قدیمی‌تر مثل تلویزیون‌های فلت ارائه می‌دهد.

علاوه بر خدمات تعمیرات، این شرکت خدمات نصب تلویزیون را نیز به صورت تخصصی بر روی سطوح مختلف مانند نصب تلویزیون بر روی دیوار با ابزارها و پایه های اوریجینال ارائه می‌دهد.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات تلویزیون سامسونگ، ال جی و سونی توسط کاراباما

پس از ثبت درخواست تعمیر تلویزیون در سامانه کاراباما، اپراتورهای مرکز جزئیات مشکل تلویزیون، آدرس، روز و ساعت مراجعه تکنسین را با شما هماهنگ می کنند و سپس در زمانی که مشخص نموده‌اید، تکنسین به محل شما اعزام می‌شود.

تعمیرات تلویزیون توسط متخصصین مجموعه کاراباما به دو شکل انجام می‌شود:

تکنسین پس از حضور در محل، شروع به عیب‌یابی و بررسی مشکل تلویزیون شما می‌نماید، در صورتی که مشکل دستگاه به گونه‌ای باشد که در منزل امکان تعمیر و برطرف کردن آن وجود داشته باشد، تکنسین پس از ارائه توضیحات لازم و اعلام هزینه تعمیرات، در صورت موافقت مشتری، اقدام به تعمیر تلویزیون می‌نماید.

اما اگر مشکل دستگاه به گونه‌ای باشد که در منزل قابل انجام نباشد و نیاز به بررسی بیشتر و ابزارها و تجهیزات کارگاهی باشد، دستگاه به کارگاه تخصصی تلویزیون کاراباما منتقل می‌شود و پس انجام تعمیرات به منزل مشتری باز گردانده می‌شود.

در صورتی که شما نیز به خدمات نصب و یا تعمیرات تلویزیون نیاز دارید، با توجه به توضیحاتی که درباره مجموعه کاراباما ارائه شد، می‌توانید درخواست خود را از طریق تماس با شماره تلفن 54584-021 و یا فرم‌های ثبت درخواست آنلاین موجود در سایت ثبت نمایید و از خدمات باکیفیت این مجموعه بهره‌مند شوید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*