دیجی کلاب

معرفی دیجی کلاب ؛ سرویس جدید دیجی کالا و خدمات ویژه آن برای کاربران

دیجی کالا به پاس سال‌ها همراهی کاربرانش امکانات خاصی برای آن‌ها در نظر گرفته است که شامل انواع جوایز، کد تخفیف دیجی کالا برای ارسال رایگان یا خرید بالای 100 هزار تومان و قرعه کشی‌های فصلی با جوایزی چون گوشی موبایل، لپ تاپ، دوربین و انواع کارت هدیه می‌شود. مجموعه این امکانات در دیجی کلاب قرار دارد، خدمت جدید دیجی کالا برای شما. در این مقاله به معرفی این دیجی کلاب و امکانات آن برای شما می‌پردازیم.

1. دیجی کلاب چیست و چطور از آن استفاده کنیم؟

مدتی است که دیجی کالا تصمیم گرفته است برای مشتریانش امکانات ویژه‌ای در نظر بگیرد و به پاس همراهی‌شان این امکانات را به آن‌ها اهدا کند. مجموعه این امکانات متنوع، «دیجی کلاب» نام دارد که اعضای دیجی کالا می‌توانند به راحتی عضو آن شوند و به ازای هر خرید، معرفی به دوستان و حتی گذاشتن کامنت درباره محصولی که از دیجی کالا خریداری کرده‌اند، امتیاز به دست بیاورند.

با این کارها سه اقدام مثبت اتفاق می‌افتد:

  • بهره مند شدن از امکانات کلوپ مشتریان دیجی کالاست
  • کمک به عضویت دوستان و بهره مند شدن از امتیاز معرفی
  • معرفی محصول به همراه مزایا و معایب آن به سایر کاربران سایت

2. چطور می‌توانم از دیجی کلاب امتیاز بگیرم؟

هر کدام از اقدامات بالا، یعنی خرید، معرفی به دوستان و گذاشتن نظر یا کامنت درباره محصولات خریداری شده، امتیازهای متفاوتی برای شما به دنبال خواهند داشت.

  • هفت روز پس از خرید به ازای هر 10 هزار تومان ارزش خرید، یک امتیاز دریافت خواهید کرد.
  • هر کامنت تایید شده شما روی محصولی که خریداری کرده‎‌اید، 5 امتیاز برایتان به همراه خواهد داشت.
  • اگر دوستانتان را به دیجی کالا دعوت کنید و آن‌ها بعد از عضویت خرید داشته باشند، هفت روز پس از خرید 20 امتیاز به مجموعه امتیازهای دیجی کلاب شما اضافه خواهد شد.

دقت داشته باشید که برای هر کدام از بخش‌های بالا به صورت سالیانه سقفی وجود دارد. سقف امتیازهای سالیانه برای خرید 150 امتیاز، برای کامنت گذاشتن 240 امتیاز و برای دعوت از دوستان 300 امتیاز است.

3. امتیازهای دیجی کلاب به چه دردی می‌خورند؟

می‌رسیم به بخش اصلی؛ یعنی کاربرد امتیازهایی که در دیجی کلاب جمع آوری می‌کنید. به طور کلی این کاربردها در سه دسته قرار می‌گیرند:

  • جایزه: دیجی کلاب کالاهای متعددی را با تخفیف‌های شگفت انگیز در صفحه جایزه خود برای اعضایش قرار می‌دهد تا اعضا بتوانند محصولات مورد نظرشان را با قیمتی بسیار پایین تهیه کنند. بعضی وقت‌ها این تخفیف‌ها تخفیفی 100 درصد است؛ به عبارت دیگر شما کالا را به صورت مجانی هدیه خواهید گرفت.
  • کد تخفیف: بعد از عضویت در دیجی کلاب و انجام اولین خرید از دیجی کالا به ازای مبلغی که برای خرید کالا پرداخته‌اید؛ انواع کد تخفیف به شما تعلق خواهد گرفت. کدها نه تنها شامل کد تخفیف دیجی استایل و یا دیجی کالا می‌‌شوند؛ بلکه شامل بسیاری از برندهای معتبر دیگر مثل تخفیفان، دلینو، فیدیبو و حتی مراکز فرهنگی تفریحی مثل سینما کوروش در سال 99 هم خواهند شد. برای مثال با خرید بالای 300 هزار تومان، علاوه بر ارسال رایگان محصولات، 30 امتیاز دیجی کلاب دریافت خواهید کرد و توسط آن می‎‌توانید از انواع کد تخفیف بهره ببرید.
  • قرعه کشی فصلی: دیجی کلاب هر سه ماه یک بار و در انتهای هر فصل یک قرعه کشی فصلی انجام می‌دهد و جوایزی ارزنده به برندگان اهدا می‌کند. برای شرکت در قرعه کشی به ازای هر 10 امتیاز دیجی کلاب، یک بلیت شرکت در قرعه کشی خواهید داشت. برای مثال در مورد نمونه قبل با 30 امتیاز می‌توانید سه بلیت شرکت در قرعه کشی تهیه کنید.

نکته هیجان انگیز دیگری که می‌تواند نظر علاقمندان به بعضی بازی‌ها مثل آمیرزا و کوئیز آف کینگز را به خود جلب کند، این است که برای دریافت سکه‌های بیشتر دیگر لازم نیست هزینه‌ای بپردازید و می‌توانید با خرج کردن امتیازهای دیجی کلاب خود سکه‌‌های متعددی به بازی‌تان اضافه کنید.

4. چطور می‌توانم عضو کلوپ دیجی کالایی‌ها شوم؟

برای عضویت در دیجی کلاب کافی است وارد حساب کاربری دیجی کالای خود شوید و به بخش پروفایل بروید. سمت راست نسخه وب سایت گزینه دیجی کلاب قرار دارد. کافی است روی آن کلیک کنید و بعد از مطالعه شرایط عضویت در کلوب، شرایط را تایید کرده تا به عضویت کلوپ درآیید. بعد از عضویت یک هفته پس از هر خرید، امتیاز کالای خریداری شده محاسبه و به حساب کاربری شما در قسمت تاریخچه امتیازات اضافه می‌شود.

دلیل این که باید هفت روز بعد از خرید بگذرد تا امتیاز شما ثبت شود، این است که دیجی کالا ضمانت بازگشت هفت روزه کالا دارد، بنابراین این مدت باید سپری شود تا خرید شما نهایی در نظر گرفته شود.

5. چرا نباید این فرصت را از دست داد؟

بسیاری از کاربران دیجی کالا بدون اینکه از فرصت‌های دیجی کلاب باخبر باشند، خرید می‌کنند و از آنجایی که به عضویت باشگاه در نیامده‌اند، امتیازی دریافت نخواهند کرد؛ در حالی که عضو شدن در کلاب فرصت‌های زیادی در دسترس مشتریان قرار می‌دهد که هر کدام به نحوی کارکرد خاص خودشان را خواهند داشت و باعث ثبت شدن امتیازها خواهد شد.

در شرایطی که خرید اینترنتی روز به روز بیشتر می‌شود و گزینه امنی به حساب می‌آید، خوب است فرصت را از دست ندهید و به جمع دیجی کلابی‌ها بپیوندید که هدایای هیجان انگیزی در انتظار شما هستند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*