ایرباد HONOR Choice TWS Earbuds

نگاه نزدیک به ایرباد HONOR Choice TWS Earbuds در ایران

با نگاه نزدیک به ایرباد HONOR Choice TWS Earbuds در ایران به بررسی اولیه‌ی جدیدترین هدفون بی سیم آنر خواهیم پرداخت.

کمپانی آنر که اکنون یکی از محبوب‌ترین برندهای محصولات دیجیتال در ایران است٬ از جدیدترین محصولات خودش که طی هفته‌های آینده وارد بازار کشور می‌شود رونمایی کرد. یکی از این محصولات ایرباد HONOR Choice TWS Earbuds است که ما این فرصت را داشتیم دقایقی به بررسی آن بپردازیم و تجربیات استفاده از آن را با علاقه‌مندان به این دیوایس به اشتراک بگذاریم.

نگاه نزدیک به ایرباد HONOR Choice TWS Earbuds

اولین چیزی که در ایرباد آنر توجه ما را به جلب می‌کند٬ ظاهر ساده٬ در عین حال زیبای آن است. طراحی آن پیچیده نیست و شباهت زیادی با ایرپادز پرو اپل دارد. این یعنی ایربادز بی سیم واقعی آنر چویز از نوع تو گوشی است. در عین حال٬ این طراحی علاوه بر راحتی بیشتر می‌تواند بیس بیشتر و تفکیک بهتر نویز نسبت به طراحی گوش باز را فراهم کند.

ایرباد HONOR Choice TWS Earbuds

داخل گوش قرار دادن این ایرباد برای مدت زمان زیاد استفاده اذیت کننده نیست. اگر چه باید هر شخصی بسته به اندازه لاله گوش خود باید آن را تنظیم کند. البته باید در نظر داشت که گوش هر فردی با دیگری متفاوت است و شاید ایربادهای بی‌سیم برای هر گوشی متناسب نباشند. شما می‌توانید از سری‌های گوش مختلف روی این ایرباد استفاده کنید.

۶ ویژگی جذاب ایربادز بی‌سیم واقعی آنر

ایربادز آنر شش ویژگی جذاب دارد که می‌تواند هر کاربری را جذب خودش کند.

  1. جمعاً ۲۴ ساعت گوش دادن به موسیقی
  2. کیفیت صدای عالی
  3. دو میکروفون برای حذف نویز مکالمات
  4. تأخیر کم٬ فناوری انتقال دوکاناله
  5. جفت‌سازی فوری خودکار
  6. کنترل‌های لمسی با دسترسی آسان

یک کیس زیبا و کوچک

کمپانی آنر به همراه ایربادز بی سیم خود یک کیس شارژ سفید رنگ را نیز همراه کرده است که طراحی ساده‌ای دارد و در عین حال می‌توان به راحتی آن را در داخل جیب قرار داد و با خود به این طرف و آن طرف برد. این کیس شارژ از یک درگاه USB-C استفاده می‌کند٬ در حالی که به لطف باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داخل خود می‌تواند ۱۸ ساعت پخش بدون وقفه‌ی موسیقی را به ارمغان بیاورد. این به معنای جمعاً ۲۴ ساعت گوش دادن به موسیفی است.

امکانات٬ عمر باتری و کیفیت صدا

ایرباد HONOR Choice TWS Earbuds به صورت یکپارچه به گوشی شما متصل می‌شود. کافیست کیس آن را باز کنید٬ به منوی بلوتوث گوشی خود رفته و از بین گزینه‌ها٬ Pair با “Wireless Earbuds” را انتخاب کنید. اگر هر یک از ایربادها را به یک گوشی هوشمند متفاوت متصل کنید٬ برای آنکه بخواهید مجدداً هر دو ایرباد را به یک گوشی متصل کنید باید آن‌ها را داخل کیس قرار دهید٬ سپس ۱۰ ثانیه سطح لمسی روی گوشی‌ها را بفشارید. در پشت هر یک از گوشی‌ها ناحیه‌ای حساس به لمس قرار دارد که می‌تواند کنترل آن‌ها را آسوده کند. راهنمای کوتاه استفاده از این ویژگی را می‌توانید در زیر مطالعه کنید:

  • دو بار ضربه روی هر گوشی: پخش/ توقف موسیقی؛ پاسخ/ پایان یک مکالمه یا لغو یک تماس ورودی
  • ضربه زدن و نگه داشتن هر گوشی به مدت ۲ ثانیه: ‌رد یک تماس دریافتی
  • ضربه زدن و نگه داشتن گوشی چپ به مدت ۲ ثانیه و شنیدن یک صدا: بازگشت به آهنگ قبلی
  • ضربه زدن و نگه داشتن گوشی راست به مدت ۲ ثانیه و شنیدن یک صدا: رد کردن آهنگ

این ایرباد فاقد حسگرهای مادون قرمز است که تشخیص دهد آیا گوشی‌ها داخل گوش شما هستند یا خیر؛ بنابراین شما باید پخش و توقف را به صورت دستی انجام دهید. اگرچه چنین ویژگی برای یک ایرباد اقتصادی بد به نظر نمی‌رسد. دو میکروفون روی هر گوشی قرار دارد که نویز در هنگام مکالمات را لغو می‌کند.

کیفی صوتی در ایربادز بی سیم واقعی آنر مناسب است. آن صدای بلندی داشته و بیس عالی را پخش می‌کند. کیفیت این ایربادز در مقایسه با مدل مشابه شیائومی Mi TWS2 Basic یک سر و گردن بالاتر است. ما همچین کنجکاو هستیم بدانیم آنر چگونه موفق شده صدای بیرون ایربادز خود را از آنچه پس از در گوش قرار دادن می‌شنوید٬ تفکیک کند.

عمر باتری این دیوایس نیز آنطور که آنر ادعا می‌کند٬ عالی است. شما می‌توانید بدون توقف ۶ ساعت با ولوم بالا به موسیقی گوش دهید. گوش دادن به موسیقی با کمک کیس شارژ این دیوایس نیز به ۱۸ ساعت می‌رسد. تأخیر و قدرت اتصال این ایربادز عالی است. ایرباد HONOR Choice TWS Earbuds می‌تواند از فاصله‌ی ۱۵ متری از گوشی شما نیز بدون مشکل مورد استفاده قرار گیرد. ما از نظر تأخیر نیز متوجه هیچ مشکلی نشدیم. به لطف بلوتوث ۵.۰ آنر به تأخیر ۱۳۰ ثانیه‌ای دست پیدا کرده است. این یعنی شما متوجه هیچ تأخیری بین پخش از اسمارت فون و گوشی‌های ایربادز خود نخواهید شد.