روتر گیمینگ HONOR Hunter

نگاه نزدیک به روتر گیمینگ HONOR Hunter در ایران

در این مقاله با نگاه نزدیک به روتر گیمینگ HONOR Hunter به استقبال نخستین روتر آنر برای بازار ایران با پشتیبانی از شبکه 5G خواهیم رفت.

آیا یک گیمر حرفه‌ای موبایل هستید و به دنبال یک مودم روتر قدرتمند برای اتصال قابل اتکا به اینترنت هستید تا با خیالی آسوده به بازی‌های آنلاین خود بپردازید؟ آنر برای شما یک پیشنهاد ایده آل دارد. این شرکت چینی چندی پیش از یک روتر گیمینگ به نام Honor Hunter Gaming Router رونمایی کرد. اکنون این شرکت قصد دارد مودم قدرتمند و زیبای خودش را در کنار دیگر گجت‌های هوشمند جدیدش وارد بازار ایران کند.

نگاه نزدیک به روتر گیمینگ HONOR Hunter

ما ساعاتی فرصت داشتیم از این روتر گیمینگ استفاده کنیم. اکنون قصد داریم تجربیات خودمان را از استفاده از روتر گیمینگ HONOR Hunter با شما به اشتراک بگذاریم. با آنر هانتر خودتان را آماده‌ی یک تجربه‌ی گیمینگ آنلاین متفاوت کنید.

روتر گیمینگ HONOR Hunter

لبه‌های تیز با چراغ‌های LED رنگی

روتر آنر طراحی مکانیکی با لبه‌هایی تیز و رنگ خاکستری را به خدمت گرفته است. این روتر از چراغ‌های LED در اطراف فریم خود نیز استفاده می‌کند که این چراغ‌ها می‌توانند ۱۶ میلیون رنگ را ایجاد کنند. ابعاد این روتر نیز نه آنقدر کوچک است که نتواند حس خوبی را به گیمرهای حرفه‌ای بدهد٬ نه آنقدر بزرگ است که برای قرار دادن آن روی میز کامپیوتر شما مشکلی ایجاد کند. این مودم ۵۷۵ گرمی٬ ابعادی برابر با ۱۲۵ در ۱۲۵ در ۱۲۵.۵ میلی‌متر دارد و چهره‌ی خشن آن دقیقاً همان چیزیست که هر گیمری انتظارش را دارد.

روتر گیمینگ HONOR Hunter

این روتر به صورت عمودی روی میز شما قرار می‌گیرد و به تراشه سه باند Wi-Fi مجهز است. این شامل ۲.۴ گیگاهرتز و فرکانس دوگانه ۵ گیگاهرتز با آنتن‌های داخلی می‌شود. آنتن‌های دوگانه این روتر دارای زاویه شیب ۳۰ درجه‌ای هستند و می‌توانند پوشش Wi-Fi را در صفحات عمودی و افقی تقویت کنند. در عین حال یک حالت بازی ۵ گیگاهرتزی نیز وجود دارد که از یک آنتن به شکل X استفاده می‌کند که مخصوص گوشی‌های هوشمند طراحی شده است.

حالت بازی مخصوص گیمرهای موبایل

آنر در این روتر هوای گیمرهای موبایلی را بسیار داشته است. در حالت بازی٬ روتر گیمینگ HONOR Hunter اتصال گوشی‌های هوشمند را در بالاترین اولیت خود قرار می‌دهد. آن همچنین یک انتقال همزمان دو زنجیره‌ای از باندهای ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی را برای دیوایس ایجاد می‌کند. اما این پایان ماجرا نیست. روتر آنر می‌فهمد که یک بازی اجرا شده است٬ بنابراین به صورت خودکار به زمانبندی اولویت‌دار WMM و ATF سوئیچ می‌شود تا مطمئن شود بسته‌های اطلاعات بازی می‌توانند در زودترین زمان ممکن به گوشی هوشمند کاربر ارسال شوند. سرعت این روتر تا ۵ گیگابیت بر ثانیه افزایش پیدا می‌کند. این یعنی می‌تواند از پورت‌های شبکه ۴ گیگابیت و Wi-Fi سه باند ۲۱۰۰ مگابیت بر ثانیه‌ای پشتیبانی کند.

روتر گیمینگ HONOR Hunter

از دیگر ویژگی‌های این روتر گیمینگ قدرتمند می‌توان به PPPoE / DHCT / static IP ٬ دسترسی به اینترنت با روش کلون آدرس MAC ٬ مدیریت شبکه دستگاه٬ فیلترسازی آدرس MAC ٬‌ کنترل والدین٬ سرور مجازی و چندین قابلیت کاربردی دیگر اشاره کرد.

جدول مشخصات فنی روتر گیمینگ HONOR Hunter

نوع محصولروتر گیمینگ٬ روتر بی سیم٬ روتر هوشمند
شماره مدلHiRouter-CT31-10
استانداردWLAN: 802.11 ac/a/n 2*2 و 802.11b/g/n 2*2
سرعت وایرلسسه باند 2034Mbps
فرکانس وایرلس2.4GHz ٬ 5GHz low frequency و 5GHz high frequency
افزایش آنتن3dBi
نرم افزار مدیریتیHuawei Smart Life APP
حالت وای فایحالت استاندارد٬ حالت نفوذ از دیوار و حالت خواب
امنیتAnti violent cracking
رمزنگاری WPA-PSK/W-PA2-PSK Wi-Fi
فایروال
DMZ
PAP/CHAP
محافظ حملات DoS
نوع آداپتورAC 100 – 240V
مصرف برقکمتر از ۲۴ وات
درگاه کابل اینترنت۴ درگاه 10M/100M/1000M برای WAN/LAN
ابعاد۱۲۵ در ۱۲۵ در ۱۲۵.۵ میلی‌متر
وزن۵۷۵ گرم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*