ایرباد Honor Magic Earbuds

نگاه نزدیک به ایرباد Honor Magic Earbuds در ایران

در اینجا با نگاه نزدیک به ایرباد Honor Magic Earbuds در ایران به بررسی اولیه امکانات و ویژگی‌های هدفون بی سیم آنر مجیک ایربادز می‌پردازیم.

اصولاً اکثر کاربران با شنیدن نام HONOR به یاد گوشی‌های هوشمند این برند می‌افتند که در بازار به فروش می‌رسد. اما آن‌ها سازنده‌ی طیف گسترده‌ای از محصولات هستند که هدفون‌های بی‌سیم یکی از آن‌هاست. آنر در حال وارد کردن تازه‌ترین گجت‌های پوشیدنی خودش به بازار ایران است. یکی از محصولات جذاب این کمپانی چینی ایرباد Honor Magic Earbuds است که به زودی به عنوان یک هدفون بی سیم تو گوشی اقتصادی به فروش خواهد رسید.

نگاه نزدیک به ایرباد Honor Magic Earbuds

ما فرصت این را داشتیم تا ساعاتی ایرباد Honor Magic Earbuds را در اختیار داشته باشیم و به بررسی ویژگی‌ها و امکاناتی که آن دارد بپردازیم. آنر مجیک ایربادز همان آنر فلای پادز ۳ در بازار چین است٬ در حالی که با نام دیگر هواوی فری بادز ۳ آی نیز در بازار چین عرضه می‌شود. با توجه به اینکه ایرفون‌های بی‌سیم در حال کسب محبوبیت بیشتری هستند٬ جای تعجبی ندارد که آنر نیز فعالیت خودش را برای تولید این محصولات افزایش داده است. این محبوبیت از سال گذشته که بسیاری از برندها تصمیم به حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از روی گوشی خود گرفتند٬ در حال افزایش یافتن است.

ایرباد Honor Magic Earbuds

روی بدنه‌ی این ایربادز برند HONOR با فونتی بزرگ حک شده است. همچنین گوشی‌های چپ و راستی نیز با حرف L و R از یکدیگر تفکیک شده‌اند. هرچند وقتی آن‌ها را در داخل گوش خود قرار دهید متوجه صحیح بودن یا نبودن آن‌ها خواهید شد. آنر همچنین چندین سری مختلف را نیز در داخل جعبه‌ی این گوشی قرار داده است تا با انتخاب بهترین سری٬ این ایربادز به بهترین شکل در داخل گوش شما قرار بگیرد. هر یک از گوشی‌های این ایربادز با هر بار شارژ کامل و فعال بودن Noise Canceling می‌توانند ۳ ساعت روشن بمانند و اگر این ویژگی غیرفعال باشد٬ ۳۰ دقیقه بیشتر روشن خواهد ماند. البته آنر می‌گوید این کاملاْ بدان بستگی دارد که شما با ولوم ۵۰ یا ۱۰۰ درصد به گوش دادن موسیقی با هدفون بی سیم خود بپردازید.

یک کیس شارژ زیبا و جذاب

کمپانی آنر یک کیس شارژ زیبا را در داخل جعبه‌ی این ایرباد قرار داده است که یک باتری ۴۱۵ میلی‌آمپر ساعتی را در خودش جای داده است. آنر وعده می‌دهد این کیس شارژ می‌تواند ۱۴.۵ ساعت مجیک ایربادز را شارژ کند. همچنین در عرض ۴ ساعت از شارژ ۰ به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

 

کیس شارژ ایربادز آنر که شبیه به یک کپسول قرص طراحی شده٬ کمی مستطیلی‌تر از کیس شارژ گلکسی بادز است. آهنرباهای قدرتمندی در داخل آن قرار گرفته‌اند که این کیس شارژ دارای دو چراغ LED است که یکی از آن‌ها در جلو و دیگری در داخل٬ بین دو ایربادش است. در پشت قاب آن یک پورت USB-C نیز برای شارژ قرار گرفته است و از طریق یک کابل با توان ۵ وات شارژ می‌شود. درست در کنار آن یک دکمه‌ی کوچک برای Pair کردن دیوایس نیز قرار گرفته است که فقط در حالت باز بودن کیس کار می‌کند و پس از ۳ ثانیه به شکل جادویی به گوشی آنر/ هواوی یا هر دیوایس مجهز به بلوتوث دیگری متصل می‌شود.

ایرباد Honor Magic Earbuds

کیفیت بالا و قابلیت Noise Canceling

ایرباد آنر همانند ظاهر خوبی که دارد٬ عملکرد بسیار مناسبی را نیز ارائه می‌دهد و کیفیت صوتی آن مناسب است. بله این درست است که عملکرد آن نمی‌تواند به خوبی ایرپادز پرو باشد٬ اما مشخص است که آنر با هدف شنوندگان عادی که بیشتر قصد مکالمه را دارند٬ این هدفون بی سیم را طراحی کرده است. آنر یک درایور ۱۰ میلی‌متری را در هر گوشی این هدفون قرار داده است که صدایی واضح را ارائه می‌کند. این صدا در تمام فرکانس‌ها پخش می‌شود. البته بیس در ولوم صدای بالا کاهش پیدا می‌کند که چندان چشمگیر نیست و در چنین دیوایسی عادی خواهد بود. بنابراین آنر مجیک ایربادز بیشتر مناسب کاربرانیست که به دنبال جدایی از سیم‌های آزاردهنده برای استفاده از گوشی هوشمند خود برای مکالمات٬ گوش دادن به پادکست‌ها یا تماشای ویدیوها هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*