سایپا SP100 کراس

سایپا SP100 کراس از سال آینده روانه بازار خواهد شد

سایپا اعلام کرد محصول جدید این شرکت با نام سایپا SP100 کراس از سال آینده روانه بازار خواهد شد. در ادامه با مشخصات کراس اوور سایپا آشنا می‌شویم.

شرکت سایپا در نیمه دوم خرداد 99 با برگزاری مراسمی با حضور مقامات دولتی و رئیس دفتر ریاست جمهوری از محصول جدید خود با نام سایپا SP100 کراس پرده برداشت. این شرکت به تازگی در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار تصویری جدید از این کراس اوور اعلام کرد SP100 کراس از سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. گفتنی است این خودرو از پلتفرم مشابه با سایپا شاهین بهره می‌برد و سایپا از مگا پلتفرم SP100 برای ساخت آن استفاده کرده است.

مشخصات سایپا SP100 کراس

سایپا SP100 کراس

طبق اعلام مسئولان گروه خودروسازی سایپا، این کراس اوور خانوادگی از موتورهای مختلف بهره خواهد برد و برای انتقال قدرت روی آن گیربکس 5 سرعت دستی یا 6 سرعت اتوماتیک HPT ساخت DAE نصب خواهد شد. موتورهای این خودرو دارای قدرتی حدود 108 تا 156 اسب بخار خواهند بود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فعلا فقط نسخه تک دیفرانسیل جلو این خودرو به مرحله تولید خواهد رسید.

سایپا SP100 کراس

از امکانات محصول جدید سایپا می‌توان به سیستم کنترل پایداری، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، آینه تاشو برقی، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه‌ای، صندلی راننده برقی، تریم داخلی چرم، رینگ آلومینیومی تراش خورده، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر لمسی، سانروف، 2 کیسه هوا (شش کیسه هوای ده نقطه‌ای در نسخه فول آپشن اتوماتیک) اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*