هونگچی S9 هیبرید

هونگچی S9 هیبرید در نمایشگاه خودرو پکن خوش درخشید

هونگچی S9 هیبرید در نمایشگاه خودرو پکن 2020 توانست در میان بسیاری از محصولات چینی نگاه‌ها را به خود جلب کند. در ادامه با مشخصات این هایپرکار آشنا می‌شویم.

در نمایشگاه فرانکفورت 2019 برای نخستین بار شاهد پرده‌برداری از هایپرکار هونگچی S9 بودیم، اما این خودرو با حضور در نمایشگاه پکن 2020 توانست در میان تعداد زیادی از خودروهای عجیب‌وغریب چینی خوش بدرخشد. این هاپیرکار چینی که آنچنان شناخته شده نیست، به عنوان قدرتمندترین خودرو جاده‌ای و گران‌ترین خودرو در کشور چین محسوب می‌شود.

مشخصات هونگچی S9 هیبرید

هونگچی S9 هیبرید

هونگچی S9 هیبرید را نمی‌توان فقط یک خودرو نمایشی دانست؛ چراکه طبق خبرهای منتشر شده این محصول پیش‌نمایشی از مدل تولیدی با تیراژ 70 دستگاه محسوب می‌شود که قیمت آن به 10 میلیون یوآن برابر با 1 میلیون و 466 هزار و 800 دلار می‌رسد.

هونگچی S9 هیبرید

برای این هایپرکار یک موتور 8 سیلندر الکتریکی در نظر گرفته شده است که می‌تواند قدرتی برابر با 1400 اسب بخار را تولید کند. پیش‌بینی می‌شود این خودرو بتواند ظرف مدت 1.9 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد که شتابی همانند تسلا رودستر دارد. هرچند رودستر تا به امروز به مرحله تولید نرسیده است، اما اعلام شده که حداکثر سرعت آن حدود 400 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

هونگچی S9 هیبرید

شرکت هونگچی برای این هایپرکار خود طراحی ویژه را در نظر گرفته است و در ظاهر آن شاهد گلگیرهای برجسته، بال عقب بزرگ و دیفیوزری چهار تیغه‌ای با خروجی‌های اگزوز مرکزی هستیم. طراحان در ساخت این محصول از فیبر کربن زیادی استفاده کرده‌اند. این متریال سبک وزن در کاکپیت راننده محور نیز مشاهده می‌شود. در کابین شاهد صفحه نمایش به همراه فرمان دو پره اسپورت و کنسول مرکزی بلند و پوشش آلکانترا هستیم. این خودرو از سال آینده به تولید خواهد رسید.