بازسازی ساختمان

نکاتی برای بازسازی ساختمان و خانه

بازسازی ساختمان ، فرایندی زمان بر و پر هزینه است که به منظور به روزرسانی خانه انجام می‌شود. از جمله مزایای بازسازی؛ بهره‌گیری از امکانات جدید می باشد. زیرا متریال ، شیوه‌ها و تکنیک‌های ساخت و ساز همواره در حال تغییر است. بهره‌گیری از تکنیک‌های روز، مزیت‌های خود را به همراه دارد.

یکی از اصلی‌ترین مراحل در بازسازی ساختمان، نوسازی دیوارها و آشپزخانه است. بنابراین درب داخلی چوبی نیز باید تعویض گردد تا با رنگ‌ها و طرح‌های جدید همخوانی داشته باشند. انواع درب های اتاقی تمام چوب و یا روکش چوب در رنگ‌های متنوع وجود دارد. درب‌های تک قاب، دو قاب و ساده از جمله رایج‌ترین طرح‌های برای درب اتاق خواب هستند. رنگ نیم پلی استر برای درب اتاقی و رنگ پلی اورتان برای درب سرویسی مناسب می‌باشد. لازم به ذکر است قیمت درب چوبی اتاق خواب هم به شدت وابسته به جنس آن می‌باشد.

بازسازی ساختمان

یکی از آیتم‌هایی که نباید از آن غافل شد درب های ساختمان و خانه است. درب‌های قدیمی، ساختاری قدیمی دارند که میزان بالایی از امنیت را فراهم نمی‌آورد. به همین دلیل بهره‌گیری از درب ضد سرقت با ساختاری امن و محکم برای ورودی منزل بسیار رایج می‌باشد. بنابراین به هنگام بازسازی خانه ، تعویض درب ورودی و جایگزین کردن آن با درب ضد سرقت امری ضروری است. ساختار این درب‌ها عموما ترکیبی از فولاد و چوب است. درب های لوکس عموما دارای ورق فولادی به ضخامت 1.5 میلی‌متر می‌باشد که به پروفیل‌های آهنی جوش می‌خورد و با چوب و یا لایی چوب روی آن پوشانیده می‌شود. لازم به ذکر است ، این درب‌ها دارای چندین قفل و زبانه هستند.

بازسازی ساختمان

مدل کمد دیواری اتاق خواب از جمله آیتم‌هایی است که قابلیت طراحی متناسب با فضای موجود دارد. سفارشی سازی کمد دیواری مطابق با نیاز شما ، باعث می‌شود که وسایل خود را در قفسه‌ها و کشوهای مناسب ، سازمان‌دهی کنید. بدنه کمد دیواری عموما از جنس MDF می‌باشد تا هزینه کمد کاهش یابد. برای درب کمد با توجه به بودجه‌تان می‌توانید درب ام دی اف با روکش چوب و یا درب تمام چوب را انتخاب نمایید. رنگ پوششی نیز گزینه مناسبی برای کمد دیواری می‌باشد.

شرکت روماک تولیدکننده محصولات چوبی لوکس است که درب و کمد دیواری با کیفیت ایرانی تولید می‌کند. محصولات Romak همواره با متریال مرغوب و بروزترین ابزارآلات تولید می‌گردند. برای مشاهده انواع درب ، کمد دیواری و کابینت این شرکت ، به لینک زیر مراجعه کنید.

www.romakcompany.com

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.