بازی Among Us

آموزش بازی Among Us برای شروع + نکات مخفی و کاربردی

بازی Among Us به تازگی برای گوشی‌های موبایل و پی سی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است و طی این مدت کوتاه طرفداران بسیاری به‌دست آورده است.

درحالی که تنها چند هفته از انتشار بازی Among Us می‌گذرد، اما تعداد بازیکنان آن با تعداد بازیکنان بازی پابجی (PUBG) برابر شده است و روزانه بر شمار تعداد کاربران اثر جدید استودیو Innersloth LLC اضافه می‌شود.

آمارها نشان می‌دهد که روزانه کاربران بسیاری به جمع بازیکنان این بازی ساده و در عین حال چالش‌برانگیز اضافه می‌شوند که برای شروع نیاز به یک راهنما و آموزش کوتاه برای آشنایی با محیط بازی دارند.

همانطور که از نام بازی (در میان ما) هم پیداست، در این عنوان بازیکنان برای انجام یک سری از وظایف، در منطقه‌ای قرار داده می‌شوند؛ درحالی که برخی از آنان خیانتکار بوده و قصد دارند تا سایر اعضا را حذف کنند. در واقع همه چیز در میان بازیکنان است و باید رازها و قاتلین را کشف کنید.

شما در این بازی در یکی از دو دسته افراد عادی و یا خیانتکاران (یا قاتل‌ها) قرار می‌گیرید که در صورت افتادن در هر گروه، برای رسیدن به پیروزی باید کارهای خاصی را انجام دهید. همچنین برخی حقه‌ها و قابلیت‌ها در این بازی وجود دارند که به شما برای رسیدن به موفقیت کمک خواهند کرد؛ مانند دریچه‌های مخفی و یا اتاقی که در آن، می‌توانید فعالیت سایر بازیکنان را زیر نظر گرفته و قاتل‌ها را پیدا کنید.

آموزش بازی Among Us

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خیلی مسخره است

  2. ذبیح اللّه فیروزی

    خیلی مسخره است

  3. ی بازی درست کنین ک مام بتونیم بازیش کنیم ن بچه های دو س سالع

  4. خیلی چرت به نظر میاد و بچگونه