جعبه گشایی آیفون ۱۲ آبی و آیفون ۱۲ پرو گرافیتی

تماشا کنید: جعبه گشایی آیفون ۱۲ آبی و آیفون ۱۲ پرو گرافیتی

ویدیویی از جعبه گشایی آیفون ۱۲ – iPhone 12 به رنگ آبی و آیفون ۱۲ پرو – iPhone 12 Pro به رنگ گرافیکی منتشر شده که جعبه‌ی کوچک آن را نشان می‌دهد.

نخستین ویدیوهای آنباکسینگ آیفون ۱۲ اپل در فضای مجازی منتشر شد. ما در اینجا دو ویدیو از منابع متفاوت را برای شما تهیه کرده‌ایم که توسط اولین خریداران خانواده iPhone 12 اپل ضبط و منتشر شده است. در این ویدیوها شما می‌توانید دو رنگ متفاوت از این خانواده را مشاهده کنید. یکی از آن‌ها آیفون ۱۲ پرو با رنگ گرافیتی و دیگری آیفون ۱۲ با رنگ آبی است. این ویدیوها طراحی آیفون‌های جدید با فریم فولادی ضد زنگ را نشان می‌دهد که یک محافظ صفحه کاغذی به جای یک محافظ صفحه پلاستیکی (که در نسل‌های گذشته استفاده می‌شود) نیز روی نمایشگر آن در داخل جعبه قرار داده شده است.

آنباکسینگ آیفون ۱۲ پرو گرافیتی

در زیر می‌توانید ویدیویی از جعبه گشایی آیفون ۱۲ پرو گرافیتی رنگ را مشاهده کنید. این ویدیو نشان می‌دهد که جعبه گوشی بسیار کوچک‌تر شده و اکنون به جز کابل USB-C به لایتنینگ٬ خبری از ایرپادز و آداپتور شارژر در داخل آن نیست.

دانلود ویدیو

آنباکسینگ آیفون ۱۲ آبی

در ویدیوی زیر نیز می‌توانید جعبه گشایی نسخه معمولی آیفون ۱۲ در رنگ آبی را مشاهده کنید که داخل جعبه‌ی آن نیز هیچ چیز دیگری به جز یک کابل USB-C به لایتنینگ و خود گوشی وجود ندارد.

دانلود ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. جعبه گشایی از این بهتر نبود بزارین؟

  2. این دوتا گوشی چ فرق هایی باهم دارن؟