کاویار از نسخه های سفارشی آیفون 12 پرو رونمایی کرد

شرکت Caviar این‌بار به سراغ سری iPhone 12 Pro رفته است تا نسخه های سفارشی آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس را با تِم جنگجویان باستانی طراحی کند.

هم‌اکنون این گوشی های لوکس آماده‌ی پیش فروش هستند؛ اما هنوز تاریخ دقیقی برای تحویل آن‌ها اعلام نشده است. البته به نظر می‌رسد خریداران نسخه های سفارشی آیفون 12 پرو مکس باید بیشتر از مدل پرو انتظار بکشند.

نسخه های سفارشی آیفون 12 پرو / پرو مکس

در پشت گوشی‌های سری warrior طرح درجه‌-مانند و نوک تیزی را می‌بینیم که فرو رفتن شمشیر در زره دشمن را تداعی می‌کند. مدل‌های متنوعی در این مجموعه قرار دارند که از جنگجویان حماسی تا امپراتورهای رومی را شامل می‌شوند. قیمت این نسخه های سفارشی آیفون 12 پرو از 5490 دلار شروع می‌شود و به رقم نجومی 46460 دلار می‌رسد!

مدل Knight یا شوالیه به تیتانیوم آراسته شده و الگویی هندسی در پشت خود دارد که یادآور نوعی لباس جنگی باستانی، موسوم به خفتان است. کاویار برای طراحی مدل Viking (وایکینگ) از تیتانیوم در ترکیب با سنگ مرمر قرمز و پوست گرگ استفاده کرده است. مدل Samurai (سامورایی) هم ساختاری از تیتانیوم و مرمر قرمز دارد؛ ولی اینجا تزئینات کربنی هم دیده می‌شود. این سه مدل، 5490 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

مدل Assassin کمی گران‌تر است. اینجا نیز همان طراحی تیتانیوم و کربنی را داریم، ولی با سنگ مرمر سیاه و قطره‌ای خون-مانند در نوک شمشیر فرضی که با جواهر سرخ، میناکاری شده است. از این چهار مدل، فقط 99 دستگاه به فروش می‌رسد.

مدل Zulfiqar با الهام از شمشیر ذوالفقار طراحی شده و مزین به طلای 18 عیار است. تیتانیوم، فولاد دمشقی و مرمر سبز هم در ساختار خود دارد. همچنین دو قطعه یاقوت قرمز (در مجموع به وزن 0.8 قیراط) هم نمادی از دو قطره خون هستند. قیمت مدل ذوالفقار از 29690 دلار آغاز و فقط 19 دستگاه از آن تولید می‌شود.

در نهایت می‌رسیم به مدل امپراتور کنستانتین که مرمر مشکی با رگه‌های سفید رنگ دارد؛ چیزی که در معماری روم باستان پرطرفدار بود. وجود چرم قرمز و لایه طلایی هم نمادی از زندگی اشرافی آن دوران است. طرحی از یک سلاح رزمی سبک موسوم به pilum هم روی این مدل کار شده است که مورد استفاده سربازان رومی بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*