بازی Call of Duty: Mobile - کالاف دیوتی موبایل

تغییرات فصل یازدهم بازی Call of Duty: Mobile ؛ تولد یک سالگی

فصل یازدهم بازی Call of Duty: Mobile – کالاف دیوتی موبایل به تازگی شروع شده و ظاهرا تغییرات بسیار جالبی نسبت به گذشته در آن اعمال شده است.

یک سال از عرضه بازی محبوب کالاف دیوتی موبایل می‌گذرد؛ اثری که توانست محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سری بازی اکتیویژن (Activision) را به دنیای گوشی‌های هوشمند بیاورد و جامعه بازیکنان و طرفداران ندای وظیفه را بسیار گسترش دهد.

اگر از طرفداران این بازی باشید، قطعا در جریان به‌روزرسانی‌های مختلف آن نیز هستید. همانند سایر بازی‌های سبک چند نفره و آنلاین، بازی کالاف دیوتی موبایل هم همواره پس از گذشت حدود ۱ تا ۲ ماه فصل جدیدی را شروع می‌کند که طی آن، کاراکترها، اسلحه‌ها و نقشه‌های جدیدی به بازی اضافه خواهند شد تا همچنان دنیای برای کاربران تازگی داشته باشد. حالا نوبت به یازدهمین فصل از کال آف دیوتی موبایل رسیده که که با سالگرد انتشار این بازی همراه شده است و به همین خاطر اکتیویژن امکانات و ویژگی‌های جدید و خاصی را به بازی خود اضافه کرده است.

این فصل که به گفته اکتیویژن یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های این بازی موبایلی و پرطرفدار است، تغییرات بسیار زیادی را هم از نظر محتوا و هم از نظر گرافیکی در بازی اعمال کرده است که در ویدیو پایین به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت‌.

تغییرات فصل یازدهم بازی Call of Duty: Mobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تغییراتی ک توش اینجاد کردن واقعا عالیه