طراحی آنر 10X لایت در رندرهای رسمی این گوشی دیده شد

طراحی آنر 10X لایت در رندرهای رسمی منتشر شده از سوی یک فروشگاه آنلاین دیده شد. در ادامه، مشخصات و ویژگی‌های آنر 10 ایکس لایت را بررسی می‌کنیم.

یک هفته پیش، یک منبع ناشناس تصاویر واقعی از گوشی هوشمند بعدی آنر سری X را منتشر کرد. این تصاویر فقط پشت گوشی را نشان می‌داد و حدس و گمان‌ها در مورد قسمت جلویی آن باقی ماند. اما حالا یک فروشگاه آنلاین، رندرهای مطبوعاتی و رسمی از این گوشی هوشمند را منتشر کرده و مشخص شده این گوشی آنر 10 ایکس لایت – HONOR 10x Lite است.

مشخصات آنر 10X لایت

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی IPS LCD بدون حاشیه با یک حفره برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در مرکز آن است. آنر 10 ایکس لایت در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای به بازار عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های اصلی این گوشی می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و دوربین چهارگانه شامل لنزهای 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و دو لنز 2 مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین یک حسگر تشخیص اثر انگشت در لبه سمت راست گوشی قرار گرفته و قابلیت NFC نیز در این دستگاه وجود دارد.

پردازنده 8 هسته‌ای دستگاه فقط از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل اندروید 10 نیز روی گوشی اجرا می‌شود. در این وب سایت فروشگاه آنلاین، آنر 10X لایت دارای پیکربندی حافظه و رم 4/128 گیگابایت است و این نسخه با قیمت 499 ریال سعودی معادل حدود 215 دلار به فروش می‌رسد. قرار است آنر 10 ایکس لایت در تاریخ 23 اکتبر یعنی امروز رسما معرفی شود.

آیا هواوی، برند آنر را می‌فروشد؟

بسیاری از کاربران از خود سوال می‌کنند که هواوی تحت فشار تحریم‌های آمریکا تا چه زمانی دوام می‌آورد؟ اکنون این شرکت در حال تلاش برای پیدا کردن راه‌حل‌هایی است که در شرایط فعلی، مشکل و ضرر کمتری را برای آنها به وجود بیاورد. اخیرا مینگ چی کو، تحلیل‌گر حوزه تکنولوژی گفته هواوی ممکن است باری را از روی دوش خود بردارد و در این مسیر، برند آنر را به فروش برساند.

آنر 10X لایت

سخنان مینگ چی کو توسط وبلاگ چینی IT.home تکرار شد، اما آنها بلافاصله این مطلب را حذف کردند. پس از آن پیامی در صفحه هواوی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد که صحبت‌های مینگ چی کو را بی اساس خواند و نوشت این تحلیل‌گر این بار اشتباه کرده است. باید بگوییم که مینگ چی کو معمولا در پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های خود دقیق است و به همین دلیل شایعه فروش برند آنر توسط هواوی قوت گرفت.

حالا موج جدیدی از بحث و گفت‌وگو درباره آینده هواوی ایجاد شده و باید دید این شرکت بزرگ چینی چه رویکردی را درباره برند آنر اتخاذ خواهد کرد. بسیاری از کارشناسان معتقدند فروش برند آنر عملا تسلیم شدن شرکت هواوی را نشان می‌دهد، اما این شرکت حتی اگر یک فرصت برای زنده ماندن پیدا کرده باشد،‌ باید به آن بچسبد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. آنر چیه داخل ایران خیلی بهش میگن هونور 😛

  2. با کایرین ۷۱۰ قدرت رو احساس کن💪

  3. بازم کایرین 710😭😭😭

  4. طراحی که عالیه بنظرم ولی چیپست….آنر تو دیگه ما رو دور ننداز

  5. مریض میمیری هلیو جی ۸۰ بذاری ؟