لپ تاپ های جدید ایسر

لپ تاپ های جدید ایسر در دسته بندی‌های مختلف معرفی شدند

لپ تاپ های جدید ایسر متشکل از مدل‌های مختلف TravelMate و Chrome Spin هستند که در کنار کیس Chromebox کاربران تجاری را هدف گرفته‌اند.

امروز کمپانی تایوانی ایسر در دسته‌های لپ تاپ‌های سفری، لپ تاپ‌های بر پایه سیستم عامل کروم و کروم باکس محصولات جدیدش را معرفی کرد. لپ تاپ های جدید ایسر امکانات فراوانی برای ارائه کردن دارند و در برخی مدل‌ها از اتصال وای فای بی نیاز خواهند بود. در ادامه مشخصات هر یک از محصولات جدید ایسر را بررسی خواهیم کرد.

Chromebook Spin 513

کروم بوک جدید ایسر در دو مدل معمولی و اینترپرایز معرفی شده و هر دو جزو اولین کروم بوک‌های تایوانی‌ها محسوب می‌شوند که از پلتفرم کامپیوتری اسنپدراگون 7c بهره‌مند شده‌اند. کروم بوک اسپین 513 و مدل اینترپرایزش می‌توانند با استفاده از سیم‌کارت 4G به طور مستقل به اینترنت متصل شوند که البته این قابلیت به صورت اختیاری و در صورت درخواست کاربر قرار می‌گیرد.

کروم بوک های جدید ایسر از مشخصات سخت افزاری مشابهی برخوردارند و هر دو از نمایشگر لمسی 13.3 اینچی با پنل IPS و رزولوشن فول اچ دی استفاده می‌کنند. رم دو کاناله LPDDR4X از نوع SDRAM تا 8 گیگابایت برای آن‌ها در نظر گرفته شده و در کنار 128 گیگابایت حافظه از نوع eMMC، می‌توانند تا 14 ساعت شارژدهی داشته باشند. تکنولوژی وای فای کروم بوک اسپین 513 از نوع Wi Fi 5 2×2 MIMO بوده که امکان استفاده از شبکه 4G به صورت اختیاری نیز وجود خواهد داشت.

نسخه اینترپرایز کروم بوک اسپین 513 در ماه مارس 2021 برای بازار ایالات متحده و با قیمت حدودی 700 دلار عرضه خواهد شد. اما مدل ساده این لپ تاپ در ماه فوریه 2021 و با حداکثر قیمت 400 دلاری به فروش خواهد رسید.

Acer Chromebox CXI4

لپ تاپ های جدید ایسر

در ابتدا باید بگوییم کروم باکس در واقع همان کیس‌هایی هستند که از سیستم عامل کروم استفاده می‌کنند. کروم باکس ایسر نیز همانند کروم بوک‌هایش در دو نسخه ساده و اینترپرایز معرفی شده‌اند که از مشخصات سخت افزاری مشابهی برخوردارند. کاربران می‌توانند کانفیگ مد نظر خودشان را از میان نسل دهم پردازنده‌های اینتل از نوع i5 یا i7، استاندارد یا vPro و یا پردازنده Intel Celeron 5205U انتخاب کنند. هر دو مدل اینترپرایز و ساده مجهز به پردازنده گرافیکی Intel UHD شده و از Wi Fi 6 x2x MU-MIMO استفاده می‌کنند. ظاهر کلی آن‌ها نیز به یکدیگر شباهت دارد و برای تشخیص آن‌ها حتما باید به اطلاعات درج شده روی بدنه دقت کنیم.

کروم باکس CXI4 و نسخه اینترپرایزش در سه ماهه اول سال 2021 برای بازار آمریکا عرضه خواهند شد. ایسر برای مدل ساده قیمت 260 دلار و برای مدل اینترپرایز قیمت 410 دلار را در نظر گرفته است.

لپ تاپ‌های TravelMate

ایسر به معرفی چند کروم بوک و کروم باکس بسنده نکرده و مجموعه لپ تاپ های جدید ایسر با سری TravelMate کامل می‌شوند. به گفته این کمپانی لپ تاپ‌های تراول میت بهترین همراه برای کاربران تجاری محسوب می‌شوند که می‌تواند تمامی خواسته‌های کاربر در طول یک روز را برآورده کند. TravelMate ها در سه مدل TravelMate Spin P4، TravelMate P2 و TravelMate P4 معرفی شده‌اند که برای بازارهای هدف آمریکا و کانادا عرضه می‌شوند.

تمامی مدل‌های TravelMate از پردازنده نسل یازدهم اینتل بهره می‌برند و قابلیت اتصال به شبکه 4G را دارند. همچنین ایسر موفق شده گواهی استحکام نظامی MIL-STD 810G را برای بدنه این محصولش دریافت کند و بدین ترتیب از بابت سقوط یا آسیب‌های این چنینی ترسی وجود نخواهد داشت.

لپ تاپ های جدید ایسر

همان‌طور که از نام دیوایس‌ها هم برمی‌آید تفاوت میان مدل پی 4 و پی 4 اسپین به قابلیت چرخش صفحه بازمی‌گردد و پر واضح است که مدل ساده انعطاف مدل اسپین را نخواهد داشت. TravelMate P4 به صفحه نمایش 14 اینچی با پنل IPS و رزولوشن فول اچ دی تجهیز شده و با پردازنده اینتل Core i5 یا i7، پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX350 می‌تواند تنها با یک بار شارژ 15 ساعت روشن بماند.

لپ تاپ های جدید ایسر

مدل اسپین پی 4 نیز از نمایشگری 14 اینچی با پنل IPS و رزولوشن فول اچ دی بهره می‌برد که کاربر می‌تواند با استفاده از استایلوس AES با آن تعامل داشته باشد. ایسر این قلم را درون بدنه لپ تاپ گنجانده تا نگران گم شدن آن نباشید. در زمینه گرافیک، پی 4 اسپین از Intel Iris X استفاده می‌کند و می‌توانید از میان پردازنده‌های اینتل Core i3، i5 و i7 انتخاب کنید. مدت زمان شارژدهی مدل اسپین 13.4 ساعت تعیین شده که کمی کمتر از مدل ساده خواهد بود.

هر دو مدل TravelMate P4 از دو اسپیکر استریو برخوردارند و ایسر به منظور بهبود کیفیت صداهای تولید شده از فناوری TrueHarmony در آن‌ ها استفاده کرده است. تایوانی‌ها قصد دارند در ماه دسامبر سال جاری میلادی سری پی 4 را در آمریکای شمالی با قیمت تقریبی 900 دلار برای مدل ساده و هزار دلار برای مدل اسپین عرضه کنند.

لپ تاپ های جدید ایسر

حالا می‌رسیم به بخش دیگری از لپ تاپ های جدید ایسر یعنی TravelMate P2 که در دو نسخه مختلف معرفی شده است. پی 2 در دو اندازه نمایشگر 14 اینچی و 15.6 اینچی عرضه خواهد شد و به کاربر امکان انتخاب میان پردازنده‌های اینتل Core i3، i5 و i7 را می‌دهد. حافظه ذخیره‌سازی برای آن‌ها از نوع SSD بوده که ظرفیت‌های مختلفی دارند و دوام باتری آن‌ها تا 13 ساعت خواهد بود.

مدل پی 2 در ماه مارس 2021 برای بازار آمریکا موجود خواهد بود و ایسر برچسب قیمتی 800 دلاری را برای آن برگزیده است. البته این قیمت برای مدل پایه بوده و هرچه کانفیگ قدرتمندتری را سفارش بدهید طبیعتا مبلغ بیشتری هم باید پرداخت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چقدر خوشگلن و باکیفیت
    واقعا ارزش خرید رو دارن