پی پال شرکت ایلان ماسک

افزوده شدن ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین به پی پال نوید آینده روشن آن‌ها است

پی پال ارزهای دیجیتال را به پلتفرم خود اضافه و امکان خرید و فروش بیت کوین، اتریوم و لایت کوین را میسر کرد. این تغییر بزرگ، به پذیرش رمز ارزها کمک می‌کند.

پی پال به عنوان یک هلدینگ آمریکایی، یکی از بزرگترین سیستم‌های پرداخت جهانی با قابلیت انتقال آنلاین پول محسوب می‌شود. روش‌های نوین پرداخت ارائه شده توسط آن، جایگزین الکترونیکی برای روش‌های سنتی کاغذ مانند چک و حواله است. PayPal در اقدامی مهم و بسیار تاثیرگذار، پشتیبانی از چهار ارز دیجیتال را به پلتفرمش اضافه کرد؛ از این پس قادر به نگهداری، فروش و خرید بیت کوین ، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش در پی پل خواهید بود.

در ابتدا فقط از چهار رمز ارز پشتیبانی شده و تنها کاربران آمریکایی قادر به استفاده از آن‌ها هستند. از سال 2021، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال به Venmo به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های PayPal نیز اضافه شده و کاربران پی پال در سراسر دنیا قادر به استفاده از بیت کوین و سه کوین دیگر به منظور انجام همه پرداخت‌های آنلاین خواهند بود. اکنون پی پل بزرگترین شرکت در بخش فناوری مالی است که رمز ارزها را به اکوسیستم خود اضافه و امکان خرید، فروش و حتی نگهداری آن‌ها را مهیا کرده است.

پی پال

البته پی پال نخستین پذیرای ارزهای دیجیتال نیست. اسکوئر به عنوان یکی از رقبای اصلی آن، در سال 2018 امکان پرداخت از طریق بیت کوین را به واسطه اپلیکیشن خود با نام Cash مهیا کرد. تفاوت مهم ارتقای سیستم PayPal در مقایسه با وضعیت کنونی سرویس Square، امکان خرید و فروش اتریوم و همچنین لایت کوین و بیت کوین کش علاوه بر نامبر وان کریپتوکارنسی‌ها یعنی بیت کوین است.

پشتیبانی پی پال از ارزهای دیجیتال با افزایش قیمت آن‌ها، مخصوصا بیت کوین، همراه شد. بیت کوین موفق توانست سد 12 هزار دلار را شکسته در روز یکم آبان ماه 1399، تا قیمت 12,950 دلار به ازای هر کوین صعود کند! این اتفاق ما را به پیش‌بینی تحلیلگر بلومبرگ درباره قیمت 100 هزار دلاری بیت کوین تا سال 2025 امیدوار کرد!

گسترش و افزایش مقبولیت ارزهای دیجیتال با اقدام پی پال

هدناکنون پی پال را می‌توان یک صرافی و کیف پول مخصوص رمز ارزها نیز خطاب کرد. با توجه به اهمیتی که این نام در بحث فناوری مالی و پرداخت‌های آنلاین دارد، پذیرش چهار کوین الکترونیکی مهم توسط آن، به شدت به گسترش آن‌ها کمک خواهد کرد. افرادی که تا امروز به آینده ارزهای دیجیتال شک داشتند، با مشاهده پشتیبانی از آن‌ها توسط غول‌های فناوری، به استفاده و حتی سرمایه‌گذاری ترغیب خواهند شد.

پی پال

به عقیده آقای دن شولمن (Dan Schulman) مدیر عامل پی پال، تغییر رویه به استفاده از رمز ارزها اجتناب‌ ناپذیر است. علت این تغییر، مزایای شکل دیجیتالی ارزها برای ما است؛ رمز ارزها افزایش کارایی، بالا رفتن سرعت و بهبود انعطاف‌پذیری را به ارمغان آورده و دولت‌ها را قادر به پرداخت سریع وجوه به شهروندان خواهند کرد.

دن شولمن با ایمان به آینده روشن ارزهای دیجیتال، کمک به درک و فراهم شدن امکان خرید و فروش آن‌ها را یک مسئولیت و همچنین موقعیت عالی برای پی پال خطاب کرد، چرا که رمز ارزها به عقیده این مدیر، ابزارهای جدید مبادله تلقی می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*