شارژر بی سیم هیبرید SanDisk

SanDisk از یک شارژر بی سیم / هارد درایو هیبرید رونمایی کرد

شرکت SanDisk از یک شارژر بی سیم هیبرید به نام Ixpand Wireless Charger Sync که نقش یک هارد درایو را نیز ایفا می‌کند٬ رونمایی کرد.

SanDisk یک شرکت مشهور در زمینه تولید محصولات ذخیره‌سازی مانند فلش درایو٬ کارت‌های حافظه و غیره است. اکنون این شرکت از یک شارژر بی سیم هیبرید به نام Ixpand Wireless Charger Sync رونمایی کرده است که نه تنها نقش یک شارژر را ایفا می‌کند٬ بلکه در عین حال یک هارد درایو نیز هست.

سن‌دیسک در توصیف این دیوایس می‌گوید:

Ixpand Wireless Charger Sync به مشکل بکاپ گرفتن دستی کمک می‌کند؛ بنابراین دیگر نیازی نیست نگران باشید. یک فضای ذخیره‌سازی محلی تا حداکثر ۲۵۶ گیگابایت را همراه شارژ بی‌سیم در اختیار شما قرار می‌دهد تا به صورت خودکار از عکس‌ها و ویدیوهای دستگاه شما بکاپ گرفته و فضای داخلی ارزشمند دیوایس شما را سبک کند.

این یعنی تمام کاری که شما باید انجام دهید٬ قرار دادن گوشی هوشمند خود روی این شارژر است تا نه تنها دستگاه شما را شارژ کند٬ بلکه از فایل‌های آن نیز به صورت همزمان بکاپ بگیرد و در زمان شما صرفه جویی شود. شاید ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی خیلی زیادی نباشد٬ به خصوص اگر تعداد زیادی عکس باکیفیت در گوشی خود دارید یا ویدیوهایتان همگی با رزولوشن 4K باشند٬ اما این ایده‌ای جذاب است که می‌تواند در آینده بهتر از اینکه هست نیز شود.

شارژر بی سیم / هارد درایو هیبرید SanDisk با قیمت پایه ۱۰۰ دلاری برای نسخه ۶۴ گیگابایتی٬ ۱۳۰ دلار برای ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۰۰ دلار برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی وارد بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این شارژرا ب دلیل بی سیم بودن خیلی خوبن

  2. che khub PAS dg hamechi bedune sim astT.