جعبه گشایی ریلمی 7i

جعبه گشایی ریلمی 7i را تماشا کنید

ماه گذشته، گوشی ریلمی 7 آی – Realme 7i رسما معرفی و به تازگی وارد بازار هند شد. کمپانی سازنده به همین مناسبت، ویدیوی جعبه گشایی ریلمی 7i را منتشر کرده است.

در  ویدیوی رسمی جعبه گشایی ریلمی 7i می‌توانیم محتویات داخل جعبه، طراحی و مشخصات کلیدی آن را ببینیم. چند نمونه عکس گرفته شده با دوربین گوشی هم در این ویدیو به چشم می‌خورد.

این موبایل میان رده یک ال‌سی‌دی 6.5 اینچی 90 هرتز با وضوح اچ‌ دی پلاس دارد. حفره‌ای هم در سمت چپ آن دیده می‌شود که از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

در پشت گوشی، دوربین چهارگانه با حسگر اثر انگشت همراهی می‌شود؛ مجموعه‌ای متشکل از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی!

برای پردازش اطلاعات، ریلمی 7 آی به تراشه اسنپدراگون 662 کوالکام و رم 4 گیگابایتی متکی است. این گوشی در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود؛ اما خشاب کارت microSD هم دارد. همچنین با رابط کاربری Realme UI کار می‌کند که مبتنی بر اندروید 10 است.

ریلمی در این گوشی یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی قرار داده که از طریق درگاه USB-C با توان 18 وات شارژ می‌شود. این محصول در رنگ‌های سبز و آبی موجود است و بسته به ظرفیت حافظه داخلی، 165 یا 180 دلار قیمت دارد.

ویدیوی جعبه گشایی ریلمی 7i